Aglomeratie si ocol inutil dupa sensurile unice din Sarari

Spuneam in Iulie ca sper ca noile sensuri unice din Sarari sa imbunatateasca circulatia in zona. In mare parte asa este insa sunt si cateva neajunsuri majore care cauzeaza aglomeratie si ocol inutil.

sensuri unice in Cartierul Sarari

Daca nimeriti in jurul orelor 16:00 – 17:00 pe Str. Henri Coanda, aveti sansa sa luati coada de dincolo de piata din Valea Rosie. La fel se intampla si in unele dimineti in intervalul 08:00 – 08:30.

sirul de la Piata Valea Rosie, giratoriu, Henri Coanda

Daca aglomeratia incepe pe 2 benzi inainte de sensul giratoriu, se gatuieste apoi pe una singura pana pe fostul Humulesti.

Henri Coanda Vasilescu Carpen

Apoi iar se labarteaza pe 2 benzi in acelasi sens, pana pe Calea Bucuresti.

Henri Coanda vazuta dinspre Calea Bucuresti

Iar cand ai ajuns in sfarsit pe Calea Bucuresti, esti luat de odihnit la o coada si mai mare, pana la Viitorul. Degeaba este semaforul verde, daca nu se misca deloc coada ­čÖü

Calea Bucuresti - Henri Coanda

Aglomeratie si ocol inutil pentru cei din zona

Era oarecum de asteptat ca portiunea din Henri Coanda spre Calea Bucuresti sa se aglomereze, dupa ce Strada Sarari are sens unic doar dinspre Calea Bucuresti. Insa ceea le-a scapat celor de la sistematizarea circulatiei este ca si locuitorii din zona aglomereaza inutil strazile Henri Coanda si Calea Bucuresti.

aglomeratie pe Henri Coanda

Sa zicem ca stai la blocurile din zona hasurata cu albastru. Poti sa ajungi la bloc doar daca vii pe Calea Bucuresti, deja supraaglomerata. Adica daca esti in dreptul blocului pe pe Str. Henri Coanda trebuie sa parcurgi trapezul verde ca sa ajungi in parcarea interioara dintre blocuri.

Aglomeratie si ocol inutil

Pe de alta parte, sensul unic pe strada Mircesti intre strazile Sarari si Henri Coanda nu ajuta decat la formarea a 2 cozi. Care se gatuie incercand sa se duca pe o singura banda pe Str. Henri Coanda.

Un sens dublu pe Str. Mircesti (doar pana la accesul in parcare) asa cum este schitat cu roz, ar reduce numarul masinilor care aglomereaza inutil traficul in zona. Si le-ar scurta calvarul locatarilor din zona.

In felul acesta „riveranii” ar ajunge in parcarile interioare din 2 directii. Mai simplu si nu se mai aglomereaza inutil Calea Bucuresti, Str. Henri Coanda sau Strada Sarari.

Voi cum ati elimina aceste ore de aglomeratie si ocol inutil?

Spor sistematizator!

Leave a Reply