Chiar daca am cam uitat vremurile studentiei, am participat Duminica in calitate de Blogger Ambasador la SM4S Craiova.
Asta dupa ce Sambata seara am socializati cu invitatii veniti de la Bucuresti si am degustat minunatele vinuri de Samburesti 🙂
Cristian Manafu a explicat conceptul evenimentelor SM4S si cele 4 directii ale Social Media abordate de conferinta:
- Blogosfera
- Youtube
dar nu inainte de traditionalul selfie 🙂
Tinand cont de anuntatul trend video al anului 2015, Rares Cojocaru ne-a desfatat cu un film in care am aflat despre activitatile desfasurate de Rotaract Craiova. Ne-am regasit si noi in cateva dintre ele.
Raluca Duta ne povestit despre activitatea la Golin, despre premiile obtinute si despre realtime marketing.
Tinand cont de experienta ei in Social Media, Raluca a enumerat cateva dintre calitatile necesare in acest domeniu:
- pasiune
- blogging
- studiu personal
- scriere corecta
- asocieri corecte
- interes pentru continut
- creativitate
La final a gasit raspunsuri pentru intrebarile venite din sala.
Claudia Tocila ne-a vorbit in calitatea sa de Online Communication Manager pentru Aqua Carpatica si Domeniile Samburesti. Dupa ce ne-a spus ca brandurile trebuie sa fie iubite, ne-a dat si cateva motive si campanii referitoare la Aqua Carpatica, insistand pe Legea Puritatii Apei si pe Testul Puritatii.
Andrei Cismaru ne-a vorbit din prisma unei campanii romanesti recunoscute la nivel global si despre provocarile unei cariere social media in Bitdefender. Cam toti speakerii ne-au enumerat beneficiile unui blog personal, dar de la Andrei am mai retinut un blog util: HotForSecurity.
Cristian China Birta a pornit de la branduri si branduri personale,
a trecut prin social media
si a ajuns la bloggeri 🙂
Bineinteles, cu farmecul sau chinezesc irezistibil desfasurat in cadrul Kooperativa 2.0.
Alex Negrea ne-a vorbit despre continut in marketing, despre editarea imaginilor in Instagram si ne-a intrebat daca am auzit de Tinder, dupa care ne-a exemplificat cu o campanie desfasurata pe acest canal. Daca nu sunteti inca abonati la Marketing20.ro, nu mai ezitati.
Costin Cocioaba ne-a spus despre Instagram si despre cateva campanii desfarurate cu succes pe aceasta platforma. Aruncati un ochi si pe Refresh.ro, n-aveti ce pierde, dimpotriva.
Cu ce ramai dupa astfel de conferinte? Cu informatii de la sursa, cu posibilitatea de a intreba si a afla, cu multe fotografii si prietenii.
Daca inca n-ati fost la un SM4S, am scris aici cum a fost SM4S Craiova 2014.
Spor social mediatizator!
SM4S Craiova este organizat de Rotaract Craiova, în parteneriat cu Bitdefender, cu sprijinul Aqua Carpatica, Skoda, Helin Hotels, Kiss Fm, Printex și al Filarmonicii Oltenia.
Blogoltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera.
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei