Digital Marketing Forum 25 – 26 Feb

Digital Marketing Forum 25 - 26 Februarie
Despre Digital Marketing Forum am mai anuntat pe blog, dar de data asta va anunt ca voi fi prezent la conferinta in calitate de blogger oficial. Am urmarit editiile trecute in online, dar altceva este sa fii la fata locului, sa simti atmosfera si sa poti pune intrebari.

Online aveti informatii despre Digital Marketing Forum pe site, evenimentul pe Facebook va asteapta, la fel si pagina dedicata Digital Forum.

Blogger oficial la Digital Marketing Forum
Offline trebuie sa fiti prezenti pe 25 si 26 Februarie la Hotel Crowne Plaza in Bucuresti.

25 Februarie este o zi dedicata seminariilor si conferintelor cu numeroase exemple de buna practica si studii de caz, de genul campanii creative pentru branduri active in online.

Experti in digital marketing vor prezenta studii de caz ale unor campanii de comunicare si marketing in online pentru companii precum: Coca-Cola, Avon, IKEA, eMAG, Telekom, Baneasa Shopping City, punand accent pe tacticile si instrumentele care contribuie atat la asigurarea vizibilitatii, cat si la crearea unei relatii benefice cu consumatorul.

Studiu dedicat: Branduri vs Consumatori 2016

In exclusivitate pentru Digital Marketing Forum, iSense Solutions a realizat un studiu referitor la comportamentul consumatorului roman in raport cu publicitatea TV si a metodelor prin care brand-urile pot mentine activa comunicarea cu acesta, avand in vedere ca 8 din 10 romani schimba canalul in timpul pauzei publicitare. Cercetarea doreste sa sublinieze motivele acestei atitudini, precum si care sunt cele mai eficiente canale alternative de comunicare si mesajele de impact pentru consumatori. Rezultatele studiului vor fi dispuse sub forma unui infografic oferit participantilor la eveniment.
marketing digital facts
Participantii la trainingul din 26 Februarie vor avea parte de primul seminar aplicat de e-mail marketing din Romania.

Kath Pay, Digital Marketing Consultant&Trainer, vine din UK la Bucuresti pentru a discuta despre modalitatile in care persuasiunea si psihologia pot fi folosite in e-mail marketing. Seminarul “Persuasive Design and Copywriting” se va desfasura in 4 sesiuni in intervalul orar 10:00 – 18:00 si va raspunde nevoii participantilor de a intelege ce motiveaza consumatorul sa cumpere si care sunt modalitatile prin care, prin design si copywriting, poate fi crescuta rata de conversie.

Nu vi se pare de neratat?

Spor participator!

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.