Pana acum nici macar nu mi-as fi pus intrebarea, dar de azi am deja raspunsul. Da’ sa nu anticipam. De cativa ani de cand au inceput pasajele in Craiova, n-am mai mers cu transportul public. Mergeam de obicei cu tramvaiul, dar de cand e in reabilitare am preferat masina.
Azi masina e la revizie si vrand-nevrand am mers cu autobuzul. Nici traseele nu le stiam, asa ca am intrebat in stanga si-n dreapta si am aflat ca pot sa ajung din Craiovita la Viitorul – Pan Group – Kaufland cu 9. Si la RAT si la Bacriz, tot cu 9 merge š La microbuz biletul este 2 lei, la autobuz este 2,5 lei.
Dupa 5 minute de asteptare, am avut noroc sa vina autobuzul. Am luat bilet de la sofer, am gasit si loc pe scaun si abia apoi mi-am dat seama ca este aer conditionat in autobuz. Chiar misto!
Acum nu stiu daca in toate autobuzele este asa si pe toate traseele, dar am observat ca era un autobuz Solaris si atunci mi-am adus aminte ca Primaria Craiova a primit prima transa din contractul cu producatorul polonez de autobuze.
Mi-a placut si faptul ca la oprire autobuzul se inclina spre bordura, ca sa urce mai usor pasagerii, asa cum am vazut mai demult in strainatate. Buna treaba! Maine, chiar daca vine mai inainte microbuzul, astept dupa Solaris š
Spor!
Blogoltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera.
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei
Dodo
Biletul este 2 lei daca cumperi de la o casa de bilete … 2 lei daca il cumperi taxatorii din E1 š 2,5 lei este daca il cumperi de la soferi cand ” te grabesti sa'l prinzi ” bafta… :d
Daniel Botea
Mercic de info! Atunci e si mai bine, mai ieftin si cu aer conditionat. Spor!
Cristi D.
Da, acelasi lucru am patit si eu, de obicei merg cu microbuzele, mi se par mai rapide si nu mai sunt atat de aglomerate pe cum erau acum ceva vreme.
Am ramas oarecum impresionat: aer conditionat, curatenie, am vazut ca in unele din ele functioneaza inclusiv afisajul electronic in care se vede statia urmatoare. Suntem pe drumul cel bun.
Daniel Botea
Stai sa mai merg inca o data, ca sa nu trag concluzia din prima š Am mai patit asa cu trenul. Nu mai mersesem de vreo 4-5 ani si-am nimerit intr-un rapid reabilitat, care cred ca era si international. Vagoane necompartimentate, aer conditionat, afisaj electronic, am fost incantat. La intoarcere am vrut neaparat sa vin tot cu un rapid, ca eu credeam ca asa e in rapid. Si-am nimerit intr-unul de pe vremea lu' Caragiale, care a mai fost si arhiplin, fara aer conditionat :)) Asa ca mai fac cel putin o plimbare cu autobuzul, pana sa trag concluzia finala š Spor!
Mirela Coman
Ai grija ca autobuzul 9 este din 30 in 30 de minute.Daca l-ai pierdut,stai in statie alte 30 de minute.Mie mi-ar placea sa fie macar la interval de 20 de minute.
Daniel Botea
Ehehehe, norocul incepatorului. Nu stiam de orar, am ajuns in statie si a fost primul care a venit, dupa cateva minute de asteptare š Pentru mine a venit!
Ianolia Marina
Unele au si afisaj corect al statiilor si o voce placuta care anunta statiile. Ce-i drept, ar fi cazul sa puna in toate pentru ca, in caz de turisti, e mai usor sa stii unde sa cobori si sa te orientezi decat sa intrebi mereu pe cate cineva š
Daniel Botea
La afisaj n-am fost atent, pentru ca stiam unde vreau sa cobor. In schimb stiu ca este util de cand am fost la Budapesta si stiam ca trebuie sa cobor la a 7-a statie, dar daca nu apasa nimeni pe buton sa anunte ca coboara, iar in statie nu era nimeni, autobuzul nu oprea la statia respectiva. Si cica sa numeri statiile š La cele cu afisaj ma uitam cand apare numele statiei la care trebuia sa cobor, la cele fara afisaj ma rugam sa opreasca la toate statiile, ca sa pot sa numar. Am intrebat si-n autobuz, dar budapestanii stau cam prost cu engleza. Pana la urma m-am inteles cu o turista, eu intrebam in engleza, ea intelegea si raspundea in germana. Am inteles si eu ca acolo trebuie sa cobor :)) Spor!