- Simona Marmea – Director Magazin Auchan Craiovita
- Gáspár Bíró – Director Regional Regiunea Vest
- Tiberiu Dănetiu – Director Marketing Auchan România
- Tatian Diaconu – Director General Immochan România
De la doamna Simona Marnea am retinut cateva cuvinte cheie: lipie olteneasca, produse proaspete, peste si legume, adica doar cateva dintre punctele mele de interes,
numarul produselor romanesti ridicandu-se la circa 800 de produse.
Pe placul meu este si extinderea sortimenelor de bere, astfel ca in Auchan ne vom bucura de 300 de tipuri de bere in zilele obisnuite si de circa 500 de sortimente in timpul targurilor si festivalurilor berii.
Doamna director ne-a asigurat ca ne vom bucura de multe targuri si evenimente sezoniere.
Auchan Craiovita a dezvoltat în mod special partea de produse proaspete fabricatie proprie: brutarie, patiserie, carmangerie si a acordat o atentie deosebita raioanelor de legume si fructe, dar si pescariei, gratie filierelor de aprovizionare românesti si internationale, integrând si punctele forte recunoscute ale Real în aceste domenii.
Auchan Craiovita in cifre:
- 7000 m2 suprafata de vânzare,
- 50.000 de produse alimentare si nealimentare,
- 540 de locuri de parcare,
- 38 de case de marcat.
Blogoltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera.
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei
mihai
no thanks. am cumparat 2 lucruri din auchan in viata mea. o masina de ras care nu a mers din prima zi, am dus-o in garantie si mi-au tinut-o maxim 15 zile lucratoare (in a 15-a zi mi-au dat-o) si abia mergea. si 2, o pompa cu manometru la care manometrul e doar de decor. deci calitatea franceza e la pamant. mai bine merg la kaufland ca e langa.
Daniel Botea
Nu prea poti generaliza din 2 lucruri la 50 000 produse si nici dintr-o intamplare la calitatea generala a unor produse. Dar fiecare este liber sa aleaga de unde-si face cumparaturile. Spor!