Heineken pentru Comunitati: Pro Civica

Heineken pentru Comunitati: Pro Civica
In cadrul proiectului global Brewing a Better Future, comunitatile locale in care functioneaza fabricile Heineken beneficiaza de programul de responsabilitate sociala „Heineken pentru comunitati„.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=8xPJ2CzPFLs]

La nivel national, cei 3 ani de desfasurare a programului Heineken pentru comunitati pot fi sintetizati in infograficul urmator:

3 ani de Heineken pentru comunitati
La nivel local, cele trei priorităti stabilite in 2014 pentru orasul Craiova, cu ajutorul comunitatii, sunt:
  • Educatie
  • Dezvoltare comunitara
  • Cetatenie activa

„Si anul acesta continuăm să investim în proiecte relevante pentru comunitătile din care facem parte, aducând un plus de valoare pe termen lung si răspunzând nevoilor reale si complexe ale acestora. Suntem incântati de calitatea proiectelor înscrise, îi felicităm pe finalisti si suntem convinsi că împreună vom sustine activităti si programe de impact pentru comunitătile în care ne desfăsurăm activitatea”, a declarat Alina Târu, directorul fabricii de bere Heineken din Craiova.

Am aflat si cateva noutati ale programului Heineken pentru Comunitati 2014:
  • ONG-urile au depus direct cereri de finantare pentru cele 3 prioritati stabilite pentru Craiova
  • beneficiarii pot si si persoane sub 18 ani
  • se pune baza pe investitii in tineri si in educatia tinerilor
Organizatia castigatoare a grantului de 80 000 Ron este Pro Civica Oltenia, cu proiectul – ”Împreună pentru o Craiovă mai sigură”.

Împreună pentru o Craiovă mai sigură
Proiectul câstigător îsi propune să implice activ cetătenii si tânara generatie din orasul Craiova, în procesul decizional si de găsire a a solutiilor pentru reducerea numărului de accidente în trafic, într-un oras marcat de un număr ridicat de accidente. Proiectul beneficiaza de un partener puternic, Politia Rutiera Craiova.

Printre obiectivele specifice ale proiectului se numără:

  • Promovarea educatiei rutiere cu ajutorul unor materiale educative, în rândul craiovenilor;
  • Încurajarea cetăteniei active si a implicării directe a cetătenilor, prin intermediul consultărilor publice, platformei  cetătenesti (online) si a corturilor stradale, în procesul de îmbunătătire a conditiilor de trafic din Craiova;
  • Atragerea atentiei autoritătilor locale în legătură cu infrastructura precară din oras, care nu le permite unor categorii de participanti la trafic să se deplaseze în conditii de sigurantă;
  • Facilitarea dialogului între factorii de decizie locali si cetăteni pe această temă;
Sergiu Sebesi
Sergiu Sebesi, preşedintele Asociaţiei CSR Nest, ne-a explicat cateva aspecte tehnice privind desemnarea finalistilor si a castigatorilor si ne-a invitat in Septembrie la lansarea proiectului ”Împreună pentru o Craiovă mai sigură”.

Am mai aflat ca site-ul Heineken pentru comunitati a imbracat haine noi.

Tot de la sursa am aflat cateva noutati din portofoliul Heineken:

  • Ciuc Natur Radler Mere Rosii,
  • Golden Brau 0% alcool
  • bere Heineken la sticle de 400 ml in toata lumea.
Pana in Septembrie va las cu mai multe imagini de la anuntarea castigatorilor Heineken pentru Craiova 2014.

Spor!

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.