[youtube https://www.youtube.com/watch?v=8xPJ2CzPFLs]
- Educatie
- Dezvoltare comunitara
- Cetatenie activa
„Si anul acesta continuăm să investim în proiecte relevante pentru comunitătile din care facem parte, aducând un plus de valoare pe termen lung si răspunzând nevoilor reale si complexe ale acestora. Suntem incântati de calitatea proiectelor înscrise, îi felicităm pe finalisti si suntem convinsi că împreună vom sustine activităti si programe de impact pentru comunitătile în care ne desfăsurăm activitatea”, a declarat Alina Târu, directorul fabricii de bere Heineken din Craiova.
- ONG-urile au depus direct cereri de finantare pentru cele 3 prioritati stabilite pentru Craiova
- beneficiarii pot si si persoane sub 18 ani
- se pune baza pe investitii in tineri si in educatia tinerilor
Printre obiectivele specifice ale proiectului se numără:
- Promovarea educatiei rutiere cu ajutorul unor materiale educative, în rândul craiovenilor;
- Încurajarea cetăteniei active si a implicării directe a cetătenilor, prin intermediul consultărilor publice, platformei cetătenesti (online) si a corturilor stradale, în procesul de îmbunătătire a conditiilor de trafic din Craiova;
- Atragerea atentiei autoritătilor locale în legătură cu infrastructura precară din oras, care nu le permite unor categorii de participanti la trafic să se deplaseze în conditii de sigurantă;
- Facilitarea dialogului între factorii de decizie locali si cetăteni pe această temă;
Tot de la sursa am aflat cateva noutati din portofoliul Heineken:
- Ciuc Natur Radler Mere Rosii,
- Golden Brau 0% alcool
- bere Heineken la sticle de 400 ml in toata lumea.
Spor!
Blogoltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera.
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei