Am vazut viitorul la Future of Media

Am vazut viitorul la Future of Media
Am fost ieri la Conferinta Future of Media. A meritat toate eforturile, atat plecarea la 05:30 din Craiova (plus 90 minute bonus in traficul din Bucuresti :), cat si intoarcerea udata cu lapovita si ninsoare 🙂

Am incercat sa-mi notez cateva cuvinte de la fiecare vorbitor, astfel incat sa surprind cat mai bine tendintele si atmosfera.

Petrisor Obae - Pagina de Media
Petrisor Obae – Pagina de Media – a punctat cateva idei despre televiziunile de stiri, teleshopping si plasarea de produse in cadrul emisiunilor TV.
Dragos Stanca - ThinkDigital Romania
Dragos Stanca – ThinkDigital Romania – ne-a vorbit despre OAO vs SEO. OAO = optimizarea audientei online.
Laura Barbu - Vodafone Romania
Laura Barbu – Vodafone Romania – ne-a spus ca tinerii sunt mereu primii care verifica online un mesaj primit pe alte canale (TV). Ne-a mai destainuit ca din punct de vedere al „angajamentului”, continutul video este de 4,5 ori mai peformant decat alte tipuri de continut.
Razvan Capanescu - Leo Burnett Grou
De la Razvan Capanescu – Leo Burnett Group – am retinut ca va fi posibila si in Romania publicitatea comparativa, atunci cand vom avea o piata dezvoltata.
Mugur Patrascu - iLeo
Mugur Patrascu – iLeo – vorbind despre continut a explicat ca trebuie sa livram ceva palpabil, nu trebuie sa stam continuu intr-o metafora.

Ne-a mai spus ca Social Media nu se rezuma la Facebook. Social Media = micro comunitati.
Claudia Chirilescu si Cristian Ursea - Spoon Media
Dupa pauza, Claudia Chirilescu si Cristian Ursea – Spoon Media – ne-au vorbit despre WhatsApp ca modalitatea de comunicare pentru branduri.
Mihai Gongu - GMP Advertising
Mihai Gongu – GMP Advertising – ne-a spus mai multe lucruri interesante. Din punctul de vedere al tendintelor pentru 2015, digitalul va creste in continuare, intr-o masura mai mica va creste si radioul, ziarele isi pastreaza ritmul iar TV-ul va fi in scadere.

Revenind la evenimente desfasurate de curand, Mihai Gongu ne-a amintit ca lui Iohannis i-au facut campanie oamenii. Aceasta ar fi provocarea brandurilor, sa-i determine pe oameni sa le faca in mod voluntar campanie.
Bogdan „Bob” Botezatu – Bitdefender – ne-a enumerat bob cu bob amenintarile online la care suntem supusi zilnic, chiar daca nu ne dam seama.
Ilyan - Ilyan.com
Ilyan – Ilyan.com – ne-a spus ca bloggerii din Romania au cea mai buna pozitie comparativ cu tarile din regiune.
Tudor Galos - Microsoft -
De la Tudor Galos – Microsoft – am retinut ca atunci cand faci o aplicatie online trebuie sa te gandesti ca un viitor client are destule griji , ultima dintre acestea fiind sa invete lucruri noi ca sa foloseasca aplicatia.

Mai multe imagini din prezentarile vorbitorilor am imortalizat aici.
Future of Media 2014
Multumim Cristi Manafu, asteptam cu interes anul 2015 plin de conferinte si verificam tendinte 🙂

Spor!

2 Comments

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.