Am vazut viitorul la Future of Media

Am vazut viitorul la Future of Media
Am fost ieri la┬áConferinta Future of Media. A meritat toate eforturile, atat plecarea la 05:30 din Craiova (plus 90 minute bonus in traficul din Bucuresti :), cat si intoarcerea udata cu lapovita si ninsoare ­čÖé

Am incercat sa-mi notez cateva cuvinte de la fiecare vorbitor, astfel incat sa surprind cat mai bine tendintele si atmosfera.

Petrisor Obae - Pagina de Media
Petrisor Obae – Pagina de Media – a punctat cateva idei despre televiziunile de stiri, teleshopping si plasarea de produse in cadrul emisiunilor TV.
Dragos Stanca - ThinkDigital Romania
Dragos Stanca – ThinkDigital Romania – ne-a vorbit despre OAO vs SEO. OAO = optimizarea audientei online.
Laura Barbu - Vodafone Romania
Laura Barbu – Vodafone Romania – ne-a spus ca tinerii sunt mereu primii care verifica online un mesaj primit pe alte canale (TV). Ne-a mai destainuit ca din punct de vedere al „angajamentului”, continutul video este de 4,5 ori mai peformant decat alte tipuri de continut.
Razvan Capanescu - Leo Burnett Grou
De la Razvan Capanescu – Leo Burnett Group – am retinut ca va fi posibila si in Romania publicitatea comparativa, atunci cand vom avea o piata dezvoltata.
Mugur Patrascu - iLeo
Mugur Patrascu – iLeo – vorbind despre continut a explicat ca trebuie sa livram ceva palpabil, nu trebuie sa stam continuu intr-o metafora.

Ne-a mai spus ca Social Media nu se rezuma la Facebook. Social Media = micro comunitati.
Claudia Chirilescu si Cristian Ursea - Spoon Media
Dupa pauza, Claudia Chirilescu si Cristian Ursea – Spoon Media – ne-au vorbit despre WhatsApp ca modalitatea de comunicare pentru branduri.
Mihai Gongu - GMP Advertising
Mihai Gongu – GMP Advertising – ne-a spus mai multe lucruri interesante. Din punctul de vedere al tendintelor pentru 2015, digitalul va creste in continuare, intr-o masura mai mica va creste si radioul, ziarele isi pastreaza ritmul iar TV-ul va fi in scadere.

Revenind la evenimente desfasurate de curand, Mihai Gongu ne-a amintit ca lui Iohannis i-au facut campanie oamenii. Aceasta ar fi provocarea brandurilor, sa-i determine pe oameni sa le faca in mod voluntar campanie.
Bogdan „Bob” Botezatu – Bitdefender – ne-a enumerat bob cu bob amenintarile online la care suntem supusi zilnic, chiar daca nu ne dam seama.
Ilyan - Ilyan.com
Ilyan – Ilyan.com – ne-a spus ca bloggerii din Romania au cea mai buna pozitie comparativ cu tarile din regiune.
Tudor Galos - Microsoft -
De la Tudor Galos – Microsoft – am retinut ca atunci cand faci o aplicatie online trebuie sa te gandesti ca un viitor client are destule griji , ultima dintre acestea fiind sa invete lucruri noi ca sa foloseasca aplicatia.

Mai multe imagini din prezentarile vorbitorilor am imortalizat aici.
Future of Media 2014
Multumim┬áCristi Manafu, asteptam cu interes anul 2015 plin de conferinte si verificam tendinte ­čÖé

Spor!

2 Comments

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.