Traiasca bateria auto romaneasca!

Traiasca bateria auto romaneasca!

Prin 2011, la 6 ani si 2 luni dupa ce-am schimbat bateria originala de la masina, ziceam de bine pentru made in RO.

Mi-am luat atunci tot o baterie romaneasca de la Rombat, un Rombat Cyclon care m-a tinut aproape 5 ani. Am inteles ca bateriile cu care sunt echipate initial masinile sunt mai bune, dar acelasi lucru pot spune si dupa cca. 5 ani de la punerea in functiune.

din nou la drum
N-am mai umblat la ea de-atunci, bornele erau „sudate” de nemiscare si s-a intamplat iar ca bateria sa fie intelegatoare. Daca prima baterie m-a lasat in oras, dupa ce venisem dintr-un weekend prelungit pe Transalpina, Valea Frumoasei si Valea Oltului, la fel de bine s-a intamplat si acum. Am iesit azi la alergarea de dimineata si am vazut ca masina porneste cam greu. Dupa alergare parea mai obosita decat mine, asa ca dupa ce am cuplat cu greu, m-am oprit direct la „baterii auto pe Garii”.

Scumpa de ea, mai avea doar 12 din 500 putere, asa ca am dat-o la schimb ca sa se mai odihneasca. Nici nu este scumpa, 170 de lei, cu garantie 2 ani.
Multi ani traiasca bateria auto romaneasca!

Multi ani traiasca bateria auto romaneasca! La Multi Ani Rombat!

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.