In urma cu 33 de ani, pe 13 mai 1978, Rex Maughan fondeaza Forever Living Products in Phoenix, Arizona.
Dupa 33 de ani
Un scurt istoric al unei povesti de succes …
1978
- Primele produse sunt Aloe Vera Gel si lotiunile pe baza de Aloe Vera,
- FLP se extinde in afara Statelor Unite ale Americii,
- Se introduce kitul Facial Aloe Activator,
- Se atinge cifra de 1 milion dolari din vanzari anuale.
1980
- Este cumparata fabrica Aloe Vera of America din Texas,
- Martie 1980: primul milion de dolari din vanzari lunare,
- Sunt cumparate plantatii de Aloe Vera in Mexic si Caraibe.
1981
- FLP se alatura Consiliului Stiintific International pentru Aloe (IASC),
- Aloe Vera Gel primeste certificarea Kosher,
- Se introduc produsele pentru ingrijire personala pe baza de Aloe Vera,
- Primul milion de dolari din vanzari obtinut intr-o singura zi (iunie 1981).
1983
- FLP cumpara Robson Bee Products,
- Se lanseaza produsele melifere.
1984
- FLP devine prima companie care primeste certificarea IASC pentru puritatea si consistenta produselor,
- Vanzarile depasesc 100 milioane $.
1985
- FLP introduce suplimentul alimentar Nature Min.
1986
- FLP lanseaza Aloe Fleur de Jouvence.
1989
- FLP lanseaza Aloe MPD.
1990
- FLP cumpara proprietatea Soutfork (Ranch-ul unde s-a filmat serialul Dallas).
1991
- FLP cumpara plantatia de Aloe Vera din Republica Dominicana.
1992
- Sunt adaugate noi facilitatii fabricii Aloe Vera of America din Texas,
- Vanzarile depasesc 500 milioane $.
1995
- FLP cumpara noi terenuri pentru sediul central din Scottsdale, Arizona.
1997
- FLP lanseaza Sonya Colour Collection.
1998 cu Romania in Lumea Forever
- Plantatiile de Aloe Vera din Republica Dominicana ajung la o suprafata de 5 000 de acri,
- Vanzarile depasesc 1 miliard $,
- decembrie 1998: Romania intra in familia Forever Living.
2000
- FLP lanseaza site-ul Foreverliving.com.
2001
- Vanzarile depasesc 1,3 miliarde $.
2002
- Vanzarile depasesc 1,7 miliarde $.
2003
- Vanzarile ating 2 miliarde $.
2005
- FLP se extinde in peste 100 tari, depasind 8 milioane de distribuitori la nivel mondial.
2006
- Noi facilitati se adauga celor deja existente la fabrica Aloe Vera of America,
- FLP lanseaza noul logo: Vulturul Forever.
2007
- Vanzarile depasesc 2 miliarde $.
2008
- FLP se exttinde in peste 125 de tari, avand peste 8,75 milioane de distribuitori la nivel mondial.
2009
- Cifra de afaceri creste cu 4,5% anual,
- Se pun bazele fundatiei Forever Giving, avand drept scop lupta impotriva saraciei, foamei, dezastrelor naturale si bolilor,
- FLP lanseaza Cardio-Health.
2010
- Cifra de afaceri creste cu 3% anual,
- FLP se extinde in peste 145 de tari, avand peste 9,3 milioane de distribuitori la nivel mondial,
- Se planteaza inca 720 000 de noi plante Aloe Vera in plantatiile detinute de FLP,
- Se lanseaza 4 noi produse, printre care Argi+ si FAB..
2011
- FLP lanseaza noul produs Forever Lite Ultra cu Aminotein,
- Raliul FLP de la Viena este primul Raliu European & Mondial.
Dupa 33 de ani, povestea de succes continua…
La Multi Ani Forever!
Blogoltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera.
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei
Marlene
Forever ne va supravietui, caci este construita pe o fundatie solida: produse de foarte buna calitate, plan de marketing generos, lideri de exceptie capabili sa inspire generatii intregi.
La Multi Ani Forever!
Raymondaforever1957
Sa ne bucuram cu Forever, pentru Forever, intru Forever! Multumesc pentru prietenia ta!
Adidasi originali
Chiar ca este o poveste de scucces. Asemenea succese mondiale numai americanii pot crea. Au o gandire de globalizare si nu au frica de a fi un gigant.
Pizza la domiciliu
O companie care a ajuns sa fie printre cele mai cunoscute din lume in doar 40 de ani. Este evident ca amentalitatea americana, de a creea un produs global i-a ajutat.