Daca-s fi partener media SuperBlog

Eu, fiind la prima participare, sunt incantat de tot ceea ce inseamna SuperBlog. Daca as fi partener media SuperBlog ar trebui sa fiu super-incantat?

daca as fi partener media

Daca as fi partener media SuperBlog

Pentru ca este ultima proba din 2012 si este chiar 1 Decembrie as vrea sa multumesc organizatorilor, sponsorilor si partenerilor implicati. Cu un: La Multi Ani!

Tuturor, inclusiv bloggerilor participanti as vrea sa le urez La Multi Ani cu sanatate, spor in toate si sa ne reintalnim si mai bucurosi in 2013.

Iar daca pana acum am evidentiat in articolele noastre sponsorii etapelor, azi a venit randul sa multumim partenerilor media SuperBlog 2012:

RadioLynx.ro, Trilulilu, Connect, PHOTO Magazine, PRwave, 121.ro, Robintel.ro, Obisnuit.eu, MoneyWatch.ro, ArenaIT.net, JurnalLifeStyle.ro!

Recunosc faptul ca prins in valtoarea competitiei n-am urmarit felul in care au mediatizat partenerii competitia SuperBlog 2012. Exceptie ar fi RadioLynx, care fiind pe pagina probelor mi-a sarit in ochi. Asa incat s-ar putea ca propunerile mele de azi sa fie deja puse in practica de cativa parteneri. Nu-i bai, cred ca ar fi o idee buna si pentru ceilalti.

Cateva idei

Ideea este simpla, ma gandesc ca daca fiecare partener media ar promova pe canalele proprii bloggerii si articolele cu care acestia participa in competitie ar fi o idee buna. Nu bloggerii din editiile precedente, ci bloggeri care participa in editia actuala.

Evident ca partenerii media pot sa aiba pareri diferite (sau nu) fata de juriul care da notele. Iar dupa fiecare proba sa mediatizeze un articol/blogger/mesaj care se potriveste cel mai bine canalului media respectiv.

In felul acesta nu neaparat castigatorul unei probe va fi asaltat de 11 parteneri media deodata, ci mai multi bloggeri/articole ar fi subiectul mediatizarii. Si astfel s-ar promova competitia facand pofta si altor bloggeri sa participe la editiile viitoare.

Si pentru bloggerii evidentiati este un impuls in plus, astfel incat sa continue competitia cu o determinare si mai mare.

Evident ca fiecare partener media poate implementa (sau nu) aceasta idee in functie de canalul media pe care-l reprezinta, nu toate avand aceeasi aplicabilitate la astfel de idei.

Ca sa raspund si la intrebarea probei, daca eu as fi partener media, as fi incantat sa-i cunosc „online” pe cati mai multi dintre bloggerii participanti. Si sa discutam impreuna cum s-au gandit la o anumita abordare a unei probe. Sau ce obiective si-au propus pentru SuperBlog. Daca s-au gandit sa renunte pe parcurs, daca citesc articolele celorlalti participanti s.a.m.d.

Particip cu acest articol la SuperBlog 2012.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.