Hai noroc cu Valentin, cu V de la Vin

Ieri a fost Valentine’s Day, ocazie tocmai buna pentru a bea ceva impreuna. Asa ca hai noroc cu Valentin, cu V de la Vin ­čÖé

Hai noroc cu Valentin

Sursa foto

Hai noroc cu Valentin!

A plouat torential cu imagini continand perechi iubitoare si pahare de vin imbietoare. Si cu oferte de vin. Dar daca amintim de comunicare, din partea cramelor cam slaba miscare.

Si nu ma refer la oferte, de care a fost plin internetul, TV-ul si chiar radioul. Ma refer la comunicarea vinului.

Ok, folosesti o imagine stock cu 2 persoane care dau noroc. Este o imagine adecvata zilei de Sf. Valentin. Insa felul in care personajele tin paharele este inadecvat. Nu ma refer la prima imagine din articol, ci la imaginele pe care le-am vazut la mai multe crame. Nu mai zic ca ar trebui sa aiba imagini reale din crama, asta e deja la alt nivel de comunicare.

Inteleg ca te adresezi tuturor, cunoscatori sau necunoscatori de vin. Dar stai putin, paharele tinute corect oricum nu-i deranjeaza pe cei care nu stiu cum se tin. Insa pentru cei care stiu, arata o neglijenta in comunicare, ca sa nu zic lipsa de profesionalism.

N-am sa dau exemple concrete folosite de unele crame, azi mergem pe teorie generala. Toate imaginile din exemplele de mai jos sunt gratuite.

Credeti ca o persoana neavizata observa ceva in neregula aici?

comunicare gresita

Sursa foto

Dar in imaginile urmatoare, tot gratuite si ele?

Hai noroc cu Valentin

Sursa foto

hai noroc!

Sursa foto

Insa un cunoscator face diferenta si poate sa amendeze incompetenta. Voi ati intalnit astfel de cazuri de comunicare gresita?

Alte exemple

Lasand la o parte Valentine’s Day, am vazut aceleasi lipsuri si in alte ocazii la reclamele TV.

Daca tot dai o gramada de bani, de ce sa nu comunici corect? Cel mai bine au iesit cei care au comunicat pe radio. Acolo cel putin nu se vede cum este tinut paharul de vin.

N-am fost aseara la restaurant, ca sa vad cum se mai tin paharele in lumea reala. Am preferat o seara muzicala, de la Classic la Jazz. Insa revenind acasa am tot dat de imagini care comunica inadecvat, incat n-am mai rabdat ­čÖé

Spor comunicator!

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.