Management cultural, The School, scoala online Linked Culture

Linked Culture este numele conferintei de marketing si management cultural care-si propune dezvoltarea sectorului cultural din Romania. Incepand din 29 Septembrie, timp de 7 zile, Linked Culture pune la dispozitie gratuit cursuri online, cu inregistrare prealabila pe bmagency.ro/theschool.

Management cultural Linked Culture The School

Initiativa este binevenita, avand in vedere restrictiile care au lovit domeniul cultural si solutiile creative gasite de fiecare. Ca a fost teatru online sau teatru in aer liber, cu cat sunt mai multe alternative cu atat este mai bine.

The School, management cultural Linked Culture

Linked Culture, The School este dedicat domeniul cultural pe ansamblu cu exemple concrete din:

  • management,
  • marketing,
  • relatii publice,
  • fundraising,
  • productie,
  • publishing,
  • afiliere la retele nationale si internationale.

Workshopurile sunt realizate de 5 specialisti in:

  • economie culturala,
  • avocatura,
  • organizare de eveniment,
  • comunicare culturala.

Cine sunt autorii workshopurilor

Mihaela Tilinca, consultant independent specializat in

  • dezvoltare,
  • research,
  • scriere de proiecte culturale si sociale,

impartaseste din experienta proiectelor scrise pentru finantari publice si detaliaza economia culturala.

Mihai Furtuna, avocat si Managing Partner Furtuna si Asociatii, trateaza

  • aspectele juridice din industria de entertainment,provocarile legale aduse de pandemie,
  • forta majora si aplicabilitatea acestei clauze,
  • ce se intampla cu contractele in derulare,
  • cum trebuie incheiate contracte noi in pandemie,
  • asigurarile pentru evenimente,
  • respectarea normelor si protejarea comunitatilor.

Codruta Vulcu, fondatoarea festivalului ARTmania, sustine un workshop despre:

  • organizarea de evenimente medii si mari,
  • organigrama obligatorie si organizarea departamentelor,
  • gestioneaza partea tehnica concomitent cu cea logistica,
  • licentele care trebuie achitate,
  • masurile de siguranta impuse.

Crenguta Rosu si Felicia Moga, DC Communication, detaliaza despre:

  • organizarea comunicarii culturale,
  • elaborarea strategiei,
  • identificarea mesajelor de transmis,
  • stabilirea canalelor de distributie a informatiei,
  • implementarea unei campanii de succes.

Vizionarea workshop-urilor este gratuita si necesita inscriere in prealabil. Workshop-urile sunt disponibile timp limitat de 7 zile pe site, incepand din 29 Septembrie.

In speranta ca este o informatie utila care poate dezvolta domeniul cultural in toate componentele sale, va rog sa dati vestea tuturor persoanelor interesate.

Spor cultural!

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.