N-am nimic cu reclamele TV, pentru ca uitandu-ma din ce in ce mai putin la TV nu prea ma afecteaza. Insa sunteti constienti ca voi consumati zilnic reclame? Pentru tot felul de produse care de cele mai multe ori nu va intereseaza?
Consumati zilnic reclame?
Recunosc ca, oricat de putin as privi, tot nu le pot ocoli. Chit ca nu prea ma uit la TV, pot ghici ca nu exista calup publicitar fara o reclama la medicamente.
Nici cu medicamentele n-am nimic (de vreo 2 ani chiar nicio legatura). Si nici macar nu vreau sa mai aduc vorba despre efectele adverse ale medicamentelor.
Haideti sa ne gandim insa la efectele adverse ale reclamelor la medicamente. Culmea, cu atat de multe medicamente (si reclame la ele) lumea este din ce in ce mai bolnava.
V-ati gandit vreodata care este mecanismul?
Ai o suferinta. Auzi o reclama TV care-ti promite ca-ti ia durerea repede. Repede dai o fuga la farmacie, cumperi produsul prezentat de reclama, il iei, mai uiti de durere. Iar cand durerea reapare apar si alte reclame si ciclul se repeta.
In tot acest timp „testezi” diverse medicamente fara a consulta medicul? Doar pentru ca ai vazut la TV un actor/actrita imbracati in halat alb „recitând” o recomandare promitatoare si „rapida”.
Eu recunosc ca am trecut prin aceasta etapa atunci cand am avut probleme cu fierea si nu stiam ce sa mai incerc ca sa scap de dureri. Chiar daca va recunoasteti sau nu in aceasta ipostaza, fara sa va dati seama tot consumati medicamente si antibiotice.
Carnea (de pui, vaca, porc) provine in general din ferme in care pasarile si animalele sunt injectate cu medicamente, antibiotice si hormoni de crestere.
Care este riscul in afara de reactiile adverse ale medicamentelor colectionate (din farmacie sau din alimentatie)? Exista riscul ca atunci cand in sfarsit ajungi la medic si acesta iti propune o solutie pe baza de medicamente, organismul sa nu mai reactioneze la solutia corecta propusa de medic.
Cat de grava este situatia?
Nu eu spun, ci specialistii de la Organizatia Mondiala a Sanatatii.
„Suntem pe cale să intrăm într-o nouă eră a medicinei în care o simplă julitură a genunchiului ne-ar putea omorî, a declarat Margaret Chan, şefa Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii. Aceasta avertizează că pacienţii din spitale vor avea tot mai puţine şanse să se mai întoarcă acasă în viaţă.”
Principalele sfaturi de la OMS pentru prevenirea acestei calamităţi:
- ţinerea sub control a consumului de antibiotice,
- prescrierea acestora în mod corespunzător de către doctori,
- respectarea tratamentelor de către pacienţi,
- impunerea unor interdicţii de folosire a antibioticelor pentru animale.
Eu as mai adauga si 1-2 zile pe saptamana fara carne. Dar mai bine vedeti articolele integrale si ce spun specialistii de la OMS si din Romania.
Multa sanatate si ganduri inspirate va doresc!
Blogoltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera.
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei
Relu
Cred ca exagerezi putin… Ce am putea face? Medicamente luam ce ne prescrie doctorul si daca sustii ca doctorii n-au habar despre ce vorbesc, inseamna ca ne indreptam rapid spre un alt loc infricosator… Iar restu, inevitabilul, trebuie sa ne conformam.. Sau ne retragem in munti si consumam doar productia proprie?
Daniel Botea
Daca am lua doar ce ne prescrie doctorul ar fi ok, dar eu cred ca se cumpara direct de la farmacie pe baza reclamelor vazute la TV. N-am zis ca doctorii n-au habar, desi cred ca exista si cazuri de-astea
bogdan
in industria farmaceutica se produc cei mai multi bani iar reclamele de la tv nu fac alceva decat sa pasmita populatiei efectu placebo
Daniel Botea
cu alte cuvinte bani sanatosi pe oameni bolnavi 🙁
Kizi
Eu nu prea ma uit la tv, astea omsea,ma ca nu consum reclame sau se pune orice tip de reclame?
Daniel Botea
Reclamele de la TV sunt cele mai convingatoare, deoarece pun in miscare mai multi stimuli simultan (vaz, auz, culoare, miscare, senzatii etc.)
Masaj erotic Bucuresti
eu nu consum reclame de nici un fel:d
Branduri
Eu le consum regulat, deoarece îmi place creativitatea și originalitatea spoturilor bune.
Daniel Botea
Toti le consumam zilnic, ideea este daca ramanem la placerea produsa de ideea spotului sau daca suntem influentati de reclama. Oricum si daca o privim si daca schimbam canalul tot o platim atunci cand cumparam produsul.