Din toata inima, 8 pasi spre sanatate

De Ziua Internationala a Inimii am scris despre fericirea inimii. Voi scrie astazi, asa cum am promis, despre sanatatea inimii si despre sanatatea aparatului cardiovascular. In revista Forever din Septembrie sunt subliniati 8 pasi importanti pentru o inima sanatoasa.

din toata inima

Rolul articolului meu este sa va incurajez sa incepeti inca de azi, macar cu primul pas daca nu cu mai multi.

8 pasi pentru o inima sanatoasa

  1. Mancare sanatoasa. Trebuie evitate grasimile saturate si alimentele procesate, care contin deseori multa sare. Se recomanda cel putin cinci portii de legume si fructe pe zi. Greu de realizat, daca n-ar exista suplimentele alimentare naturale gen Nature Min.
  2. Activitate fizica regulata. Chiar si 30 de minute de activitate fizica zilnica pot fi de folos in prevenirea infarctului miocardic. Personal, mi se pare putin, astfel incat suplimentez in fiecare joi cu 60 – 90 de minute de basket.
  3. “Nu” hotarat fumatului. Riscul de afectiuni coronariene se reduce la jumatate la un an dupa renuntarea la fumat. Am mai amintit de cateva ori despre efectele nocive ale fumatului si sunt multumit ca in familie si printre prieteni nu sunt fumatori.
  4. O greutate normala. Pentru persoanele mai plinute, pierderea in greutate impreuna cu o dieta saraca in sare conduce la scaderea tensiunii arteriale. Tensiunea arteriala crescuta este primul factor de risc pentru infarct si un factor de risc major pentru jumatate dintre bolile inimii.
  5. Controale regulate pentru presiune arteriala, colesterol, glucoza, nivelul de grasime abdominala si indicele de masa corporala. Odata cunoscut riscul total, oricine isi poate dezvolta un plan de actiune pentru imbunatatirea sanatatii inimii.
  6. Alcool cu masura. In exces, acesta poate mari tensiunea arteriala si chiar si greutatea.
  7. Fara stres. Desi inca n-a fost demonstrat ca este un factor de risc direct, vorba aceea veche, „a murit de inima rea”, exact la stres se refera. Pe de alta parte stresul este legat de un stil de viata dezordonat, o dieta nesanatoasa, sedentarism, fumat etc. Iar acestia sunt factori de risc majori pentru inima.
  8. Coenzima Q10 – studiile de specialitate au relevat ca majoritatea cazurilor de probleme cardiovasculare au fost asociate cu un deficit de coenzima Q10.

Si daca am terminat cu cei 8 pasi, Forever a facut un pas inainte si ne pune la dispozitie CardioHealth cu coenzima Q10. un supliment alimentar special realizat pentru a furniza trei nutrienti importanti pentru mentinerea sanatatii aparatului cardiovascular.

Special pentru inima

Forever Cardio Health

Forever CardioHealth cu coenzima Q10:

  • intretine nivelul optim al homocisteinei,
  • acopera cantitatea de coenzima Q10 necesara bunei functionari celulare,
  • furnizeaza substante antioxidante importante pentru sanatatea inimii.

Aceste ingrediente valoroase sunt continute in pliculetle de CardioHealth. Un pliculet dizolvat intr-un pahar cu gel de Aloe Vera contribuie la mentinerea sanatatii aparatului cardiovascular.

Va doresc din inima, multa sanatate!

3 Comments

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.