Yoga vs Io-bea

Este ultima zi de Martie si n-avem motive sa dam pe dinafara de bucurie. Ddimpotriva, zilele astea ar trebui sa stam la interior. Am zis insa sa incheiem luna cu zambetul pe buze. Cu Yoga si variantele euforice.

Yoga si Io-bea

Am primit un e-mail de la Codrut, caruia ii multumesc cu aceasta ocazie. Pentru ce? Vedeti si voi šŸ™‚

Balasana – Pozitia da o senzatie de calm si relaxare.

Balasana Yoga si variantele euforice

Setu Bandha Sarvangasana – aceasta pozitie relaxeaza creierul si calmeaza picioarele obosite.

Setu Bandha Sarvangasana

Marjayasana – Pozitia fortifica diafragma si coloana vertebrala.

Marjayasana

Halasana – excelenta pentru tratarea durerilor de spate si insomniilor.

Halasana

Dolphin – se recomanda pentru umeri, torace, picioare si brate.

Dolphin

Salambhasana – un exercitiu foarte bun pentru intarirea zonei lombare, picioarelor si bratelor.

Salambhasana

Ananda Balasana – aceasta pozitie este foarte buna pentru masarea coapselor.

Ananda Balasana

Malasana – exercitiu bun pentru glezne si spate.

Malasana

Pigeon – tonifica corpul, creste flexibilitatea si ajuta la alungarea stresului.

Pigeon

Sa „va rĆ¢deti” bine!

Spor la Yoga!

6 Comments

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.