Biz. BIG BIZ

Pentru ca este o revista iesita din tipare si pentru ca Biz a crescut an de an, modalitatea de promovare pe care eu o vad pentru Revista Biz ar fi un format neconventional, mare. Mare cat un copil de 11 ani. Big Biz.

Big Biz

Big Biz

Asta da experinta tactila si vizuala diferita ­čÖé Evident este necesar si un suport outdoor (doar pentru idee imaginea urmatoare).

meniu info al Bizsaptamanii

In realitate BiGBiZ ar trebui sa fie mai mare, poate unghiul de inclinare diferit, la mijloc un sistem care sa permita rasfoirea etc. Pe acest suport – gen meniul info al Bizaptamanii – se aseaza revista in format mare.

Paginile revistei ar trebui laminate in plastic pentru pentru a fi suficient de rigide in format mare si pentru a rezista la rasfoire timp de 2 saptamani.
BiGBiZ ar putea fi amplasat in

  • statiile de transport in comun,
  • chioscuri si puncte de presa,
  • aglomeratii pietonale,
  • parcuri
  • mall-uri si supermarketuri,
  • cladiri de birouri,
  • targuri, expozitii etc.

Bineinteles ca va putea fi rasfoit gratuit, iar formatul mare va permite mai multor cititori sa urmareasca in acelasi timp diverse articole. De aici si posibilitatea de socializare, comentarii si reclama calda vis a vis de revista si campaniile Biz.

Cuprins Big Biz

Referitor la cuprins, ar putea fi

  • un numar Biz special cu cele mai reusite articole de anul acesta, cu sinteze de actualitate, retrospective de calitate si cu informatii despre campaniile Biz: Biz 48H, Biz Bruxelles, Biz Amsterdam, Biz Augmented Reality, Social Media Summit, Social Media Summer Camp…
  • in saptamanile urmatoare numere Biz cu informatiile specifice, dar in formatul BigBiZ

Pe suport vor fi inscriptionate:

  • paginile web Biz, Facebook, YouTube etc.
  • numele campaniilor Biz consacrate
  • indemnul de a participa la concursul „Eu si Biz” (vezi la final despre ce este vorba)

Nu stiu cat de mare este bugetul destinat promovarii conceptului Biz (revista si campanii Biz) si care este durata campaniei, dar cam aceasta ar fi ideea mea de promovare out of the box. In functie de buget si durata se decide si numarul de BigBiz-uri din fiecare oras.

Big Biz online

Ca sa creez mai multa animatie in jurul promovarii, as face un concurs „Eu si Biz” prin care doritorii sa trimita pe Facebook Biz o imagine cu ei si (rasfoind) BiGBiZ.

Evident cu Like obligatoriu la pagina de FB. Astfel, numarul de Like-uri va creste proportional cu atractivitatea premiilor ­čÖé

Pentru ca nu-mi plac in mod deosebit concursurile cu tragere la sorti, pe langa imagine ar trebui trimis si un slogan sugestiv legat de acea imagine, iar juriul Biz va decide cine sunt castigatorii.

Ca sa respectam si targetul 24 – 45 ani, aceasta ar fi si conditia de participare la concursul „Eu si Biz”. In regulamentul concursului vor fi anuntate si punctele de amplasare pentru BiGBiZ, contribuind astfel la cresterea animatiei in locurile respective.

Premii

Premiile pentru concurs si numarul premiilor se decid in functie de buget, dar obligatoriu as include si multe abonamente timp de un an la revista Biz pentru locul 3 sau mentiuni. Chiar daca nu sunt inca manageri, citind revista Biz vor deveni cu siguranta.

La Marele Premiu „Eu si Biz”, locurile I, II (III) va mai ganditi si voi, in functie de target si buget.

Eu as mai sugera stick-uri de memorie cu cativa GB din arhiva Revistei Biz si a evenimentelor Biz.

Daca bugetul „outdoor” depaseste bugetul propus, concursul pe Facebook Biz va consta intr-o imagine cu revista Biz in format normal rasfoita de un concurent. Dar n-ar mai fi atat de „out of the box” ­čÖé

Spor!

Update.

Intre timp revista a mai crescut cu cativa ani. Acum imi dau seama ca ar fi trebuit sa includ si conferintele SMS Biz la modalitatile de promovare offline.

Save

2 Comments

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.