SMS BIZ 2019 in cateva idei interesante

Asa cum spuneam, am fost si anul acesta la Social Media Summit Bucuresti. Am selectat de la fata locului cateva idei interesante, marca SMS BIZ 2019. Va invit sa le analizati din prisma voastra si sa le aplicati daca vi se par utile.

SMS BIZ 2019

David Saranga la SMS BIZ 2019

Habar n-aveam cum se numeste ambasadorului Israelului in Romania. Am aflat la SMS BIZ 2019, cand David Saranga a fost Guest Speaker-ul care a deschis conferinta.

Mi-a placut felul aplicat si simplu prin care a explicat activitatea ambasadei in Social Media. Memorabil.

Iata un exemplu simplu si eficient. Israelul era perceput ca un stat militarist si ultra-relgios.

Israel militarist si ultra-religios

Una din imaginile cu care au demontat aceste pareri a fost moda. Stiati ca in Israel exista modele care fac stagiul militar?

modele care fac serviciul militar

Au mai fost si alte exemple la fel de elocvente. Pentru David Saranga, evenimentele se impletesc cu prezenta in Social Media.

Twitter

Mi-a mai placut diferenta pe care a facut-o intre „interested of”„a fi interesat de ceva” si „caring”„a-i pasa de ceva”.

New Social Formats la SMS BIZ 2019

Sesiunea a fost deschisa de Alexandra Caciur, Digital Experience Director la Publicis. Iata ce-am retinut de la Alexandra.

Alexandru Caciur

Pe FB targetam pentru reach. Iar daca se intampla engagement, e si mai bine.

Live stream-urile vor deveni si mai importante. A propos de video, trebuie abordari diferite in functie de canal:

  • Youtube versiune lungă,
  • FB versiune scurta + share,
  • Instagram versiune scurta + engagement.

Pentru FB si Instagram poti sa pregatesti mai multe versiuni scurte.

A propos de New Social, Manafu ne-a prezentat un nou venit in Social Media.

Cristian Manafu la SMS BIZ 2019

Ati auzit de TikTok? Ne-a exemplificat Emilia Darie.

TikTok la SMS BIZ 2019

George Man, Creative Market, ne-a spus despre Generatia Z:

  • traiesc simultan pe mai multe ecrane,
  • ei cauta pe Youtube, nu pe Google,
  • nu mai conteaza gramatica, ci viteza si emoticoanele,
  • decizia lor nu e ratională, ci emotională.

Ioana Sigarteu, Samsung, a concluzionat video:

Vali Pintilescu, TraLaLa &LooLoo Kids ne-a uimit pur si simplu cu rezultatele.

TraLaLa reprezinta 8% din intreg Youtube-ul romanesc.

Ce te faci cand vei fi mare, este un exemplu de trecere de la online pentru Groupama, la offline la majoritatea serbarilor de la gradinita.

Am avut si vedete la SMS BIZ 2019

Irina Rimes ne-a spus cateva lucruri despre cum foloseste Social Media.

  • cand vrei sa se vada ce gândesti atunci, pui material pe Stories,
  • cand vrei sa se vada cum esti, postezi pe wall, profil.

Irina RImes la SMS BIZ 2019

Nu prea urmaresc Vocea Romaniei asa ca am fost bucuros sa descopar live cat de simpatica poate fi Irina Rimes.

S-a autocaracterizat prin:

  • autenticitate,
  • umor,
  • sinceritate.

Ei bine, exact asa am perceput-o. Deci total de acord cu concluzia ei:

Ambalajul este important dar si mai important este ce exista in interior.

Debate Vedete vs Influenceri la SMS BIZ 2019

Impresionanta pledoaria prezentata de Monica Jitariuc, MSLGROUP The Practice. Aplauzele prelungite au prevazut care va fi echipa castigatoare la debate-ul Vedete vs. Influenceri. Indiferent de castigatori, am retinut o concluzie:

Influenceri livrează mai mult engagement, vedetele mai mult reach.

Debate

Social Video for Business la SMS BIZ 2019

De la Ionut Cojocaru si Simona Suman – MRM//McCann am retinut 3 idei „simple”:

  • format scurt si calitate mare,
  • brandul trebuie sa fie parte din continut,
  • valoarea unui continut sta foarte mult în format.

Ionut Cojocaru

Roxana Ionescu, Golin, ne-a spus despre durata potrivita.

Durata ideala pentru video pe Instagram este de 26 secunde. Dar indiferent de canal, primele 3 sec sunt primordiale.

Cele 3 secunde au revenit in prezentarea Teodorei Patrauceanu, Google.

Incarcarea paginii trebuie sa se fac in maximum 3 secunde, altfel ii pierzi pe cei care urmaresc de pe mobile.

experienta Google Teodora Patrauceanu

Cat despre video, sa retinem 2 cifre: 8 si 2. In aceasta ordine si sub forma de procent.

82 la suta video

  • la video nu trebuie sa uitam de Call to action + Brand Voice Over,
  • video de la TV poate fi „digitalizat” pentru social media,
  • 70% dintre video-urile de succes sunt creative.

Nu in ultimul rand, sa nu uitam de Google Trends si Google My Business.

Final de SMS BIZ 2019

Fata de alte dati, SMS Biz 2019 a continuat cu Gala BIZ Social Media Awards. In cadrul galei s-a lansat Digital Report.

Varianta fizică a proiectului Digital Report fost epuizată încă din precomandă. Proiectul  in format PDF poate fi comandat aici, la pretul de 75 lei (TVA inclus):

Am fost bucuros sa ma regasesc in Top 50 bloggeri generalisti. Lista este ordonata alfabetic, de-aia sunt pe prima pagina. Dar imaginea face cat 50 x 20 de cuvinte 🙂

Digital Report Top 50 bloguri generaliste

Sursa foto

A propos de imagini, n-am avut aparatul foto la eveniment. Asa ca am apelat la imaginile fratelui nostru Sora.

Am facut si cateva poze blogosferice.

poze blogosferice la SMS BIZ 2019

Si SuperBlogosferice 🙂

poze SuperBlogosferice

N-as putea sa inchei fara a multumi Martei Usurelu si echipei, pentru inca o editie deosebita a Social Media Summit Bucuresti!

Marta Usurelu

Spor increzator!

Save

Save

Save

Save

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.