Going global, going online

Forever going global. Spuneam si local la Regionala FLP Oltenia din decembrie ca Forever Living Products RO avea pe Facebook doar putin peste 3000 de prieteni, iar limita este 5000. Iata ca in martie aproape se atinge limita. Super! Dar grabiti-va sa fiti intre primii 5000.

Going global

Going global, going online

Daca nu sunteti pe faza nu-i chiar asa de mare baiul, deoarece mai exista si un fan-page oficial FLP, unde nu e limita la like-uri 🙂 Dai un Like si esti conectat.

Al treilea element online pe care-l amintesc este blogul oficial al Forever Romania.

Sunteti online in toate aceste locuri?

Nu in ultimul rand si Grupul Aloe Vera Forever Romania si-a dublat numarul de membri din decembrie. Daca cititi acest articol banuiesc ca sunteti deja in grup 🙂 Trecem de 500 pana la viitoarea intalnire regionala?

Spuneam ca Forever Going Global inseamna si going online si va prezint doar cateva argumente:

    • cine n-a ajuns la raliul din Budapesta l-a putut urmari online (nu e chiar acelasi lucru, dar…),
    • revista Forever este disponibila online, la fel si inregistrarile de la Success Day,
    • tot online iti poti urmari punctele tale si ale echipei, poti sa cumperi produse online,
    • banuiesc ca toata lumea foloseste posibilitatile online (mail, Facebook etc.) pentru a-si anunta prietenii despre noutatile de la Forever si pentru a-i invita la diverse intalniri.

 

Online-ul este normal intr-o perioada a globalizarii in care

  • ziarele au migrat spre online,
  • exista multe e-book-uri online,
  • exista radiouri exclusiv online,
  • inclusiv publicitatea isi cauta locul in online.

Ma bucur ca suntem in trendul online!

6 Comments

  1. mircea

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.