Net Camp 2012 – Start-up now!

Ad Blocker Detected

Tema blogului nu afiseaza imaginile in anumite conditii gen Chrome pe Windows 10 cu Ad Blocker activat. Pana se remediaza bug-ul te rog sa-i dai o exceptie si vei vedea si imaginile de pe blog. Multumesc frumos!

Partea a doua, Net Camp 2012 Start Up s-a desfasurat sub forma de workshop. Au fost 3 paneluri simultane:

  • Start-up now!
  • Mobiledev,
  • We Work Web.

Net Camp 2012 Start Up Now!

Start Up Now!

Asa cum spuneam in prima parte, am participat la panelul Start-up now de unde am notat cateva idei interesante.

Calin Fusu de la Ceevee a facut o paralela intre intre internetul de la inceputuri si cel de acum:

  • Internet free vs platforme (& wars),
  • consolidare vs fragmentare (& oportunitati),
  • local vs international (& amenintari),
  • viral vs organic.

Bogdan Secara de la Strategic Shift ne-a vorbit despre confort, definind confortul drept cea mai simpla si contextuala stare de bine. Apoi a exemplificat fiecare termen in beneficii online:

  • pretul online trebuie sa fie mai mic decat in alte parti,
  • clientul trebuie sa stie pretul final, cu transport inclus,
  • primeste acasa, dar trebuie anuntat cand vine, sa nu piarda toata ziua asteptand produsul,
  • nu trebuie purtat clientul pe drumuri ca sa-si recupereze produsul comandat online,
  • totul trebuie explicat cat mai simplu.

Confortul este foarte important in online. 97% dintre oameni prefera confortul imediat.

Laura Mihailescu de la F64 ne-a spus despre cei mai importanti factori atunci cand pornesti un business online:

  • oamenii,
  • creativitatea,
  • banii pentru pornire.

Dragos Varsandan  – theLiguorStore – ne-a dezvaluit elementul comun al tuturor antreprenorilor de succes: pasiune + idee.

Luigi Meclea – Breslo – ne-a spus cateva dintre secretele platformei sale online si care este investitia umana:

  • 10 redactori pentru blog,
  • 4 oameni full-time,
  • 2 colaboratori.

Moderatorul panelului, Cristina Alexandru – Startups.ro – a tras concluziile cu o intrebare generala pentru toti speakerii:

Cat timp cheltuiti pentru promovarea afacerii in online si cat in offline?

Aici raspunsurile au fost foarte variate. Asa cum era de asteptat, fiecare afacere online are specificul ei si n-au fost 2 procente la fel 🙂 In unele cazuri promovarea online acapara tot bugetul, in altele bugetele alocate erau echiclibrate.

Mai multe detalii gasiti in imaginile de la Net Camp.

Spor!

4 Comments

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.