Made in RO, testati 2.0

Made in RO, testati 2.0 Asa ar putea suna campania Leofex Romania. Si daca n-ati inteles chiar totul din titlu si din imagine, sa pasim in lumea detaliilor.

Made in RO, testati 2.0

Made in RO testati 2.0

Leofex s-a gandit ca lansarea colectiei de pantofi primavara-vara 2013 sa coincida cu o campanie de testare. Adica 20 de persoane din toata tara vor testa timp de o saptamana o pereche de pantofi la alegere. Apoi vor intocmi un feed-back de „purtabilitate” vis a vis de:

  • aspect,
  • adaptare la imbracaminte,
  • comoditate.

Contractul de colaborare prevede si remuneratia de 150 Ron pentru serviciile descrise mai sus. Adica porti incaltarile in picioare si bagi banii in buzunare 🙂

Asta da testare pe calapod, dar ce legatura are blogosfera cu treaba asta?

Noi suntem purtatori de cuvant 2.0 pentru a-i informa pe cei 20 viitori purtatorii de pantofi. Iar ei se pot inscrie pentru testare in perioada 1 – 31 Martie.

Imi place campania asta si cred ca am sa-i testez si eu. Dar in stil 2.0, pentru ca am vazut ca sunt si la licitatie in GiftShop. Sunt cu picioarele pe pamant si stiu cand am nevoie de incaltari 🙂

Daca mai punem la socoteala si cele 3 premii a 100 de euro pentru bloggeri e chiar fain. Mie mi se pare o campanie care face pasi repezi spre cele mai interesante campanii la care am participat.

Spor purtator!

4 Comments

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.