A fost SocialMedia4Students Craiova II

A fost SocialMedia4Students Craiova II
Chiar daca am cam uitat vremurile studentiei, am participat Duminica in calitate de Blogger Ambasador la SM4S Craiova.

Asta dupa ce Sambata seara am socializati cu invitatii veniti de la Bucuresti si am degustat minunatele vinuri de Samburesti┬á­čÖé

party inainte de SM4S Craiova
Cristian Manafu a explicat conceptul evenimentelor SM4S si cele 4 directii ale Social Media abordate de conferinta:
  • Blogosfera
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
dar nu inainte de traditionalul selfie ­čÖé
selfie traditional si troll instant
Tinand cont de anuntatul trend video al anului 2015, Rares Cojocaru ne-a desfatat cu un film in care am aflat despre activitatile desfasurate de Rotaract Craiova. Ne-am regasit si noi in cateva dintre ele.
Rares Cojocaru - Rotaract
Raluca Duta ne povestit despre activitatea la Golin, despre premiile obtinute si despre realtime marketing.
Raluca Duta - Golin
Tinand cont de experienta ei in Social Media, Raluca a enumerat cateva dintre calitatile necesare in acest domeniu:
  • pasiune
  • blogging
  • studiu personal
  • scriere corecta
  • asocieri corecte
  • interes pentru continut
  • creativitate
La final a gasit raspunsuri pentru intrebarile venite din sala.
Claudia Tocila - Aqua Carpatica
Claudia Tocila ne-a vorbit in calitatea sa de Online Communication Manager pentru Aqua Carpatica si Domeniile Samburesti. Dupa ce ne-a spus ca brandurile trebuie sa fie iubite, ne-a dat si cateva motive si campanii referitoare la Aqua Carpatica, insistand pe Legea Puritatii Apei si pe Testul Puritatii.
Andrei Cismaru - Bitdefender
Andrei Cismaru ne-a vorbit din prisma unei campanii romanesti recunoscute la nivel global si despre provocarile unei cariere social media in Bitdefender. Cam toti speakerii ne-au enumerat beneficiile unui blog personal, dar de la Andrei am mai retinut un blog util: HotForSecurity.
Cristian China Birta - Chinezu
Cristian China Birta a pornit de la branduri si branduri personale,
Chinezu despre branduri
a trecut prin social media
social media in Romania
si a ajuns la bloggeri ­čÖé
Beneficiile dorite de bloggeri
Bineinteles, cu farmecul sau chinezesc irezistibil desfasurat in cadrul Kooperativa 2.0.
Alex Negrea - Spada
Alex Negrea ne-a vorbit despre continut in marketing, despre editarea imaginilor in Instagram si ne-a intrebat daca am auzit de Tinder, dupa care ne-a exemplificat cu o campanie desfasurata pe acest canal. Daca nu sunteti inca abonati la Marketing20.ro, nu mai ezitati.
Costin Cocioaba - Refresh
Costin Cocioaba ne-a spus despre Instagram si despre cateva campanii desfarurate cu succes pe aceasta platforma. Aruncati un ochi si pe Refresh.ro, n-aveti ce pierde, dimpotriva.
SM4S Craiova la Filarmonica Oltenia Craiova
Cu ce ramai dupa astfel de conferinte? Cu informatii de la sursa, cu posibilitatea de a intreba si a afla, cu multe fotografii si prietenii.
Claudia Tocila cu blogoltenii
Daca inca n-ati fost la un SM4S, am scris aici cum a fost SM4S Craiova 2014.

Spor social mediatizator!

SM4S Craiova este organizat de Rotaract Craiova, în parteneriat cu Bitdefender, cu sprijinul Aqua Carpatica, Skoda, Helin Hotels, Kiss Fm, Printex și al Filarmonicii Oltenia.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.