Brandathlon 2016 – Competitia brandurilor entuziaste

Brandathlon 2016 – Competitia brandurilor entuziaste
Concursul „Cel mai promitator brand romanesc” a ajuns la editia cu numarul 6 si pentru ca este vorba de un triathlon, incepand din acest an competitia brandurilor din Romania se va numi Brandathlon.

Daca va inscrieti la Brandathlon trebuie sa faceti fata celor 3 probe ale triathlonului: inscriere, jurizare si premiere.

triathlonul brandurilor

Inscrierea la Brandathlon 2016

Inainte de toate ar fi bine sa cititi regulamentul Brandathlon apoi sa completati formularul de inscriere.

Taxa de inscriere in perioada 1 August si 4 Septembrie este de 100 Euro iar intre 5 Septembrie si 15 Septembrie 150 Euro.

In formularul de inscriere exista rubrica „De unde ati aflat de programul Brandathlon?”. Primii 3 inscrisi care au aflat de Brandathlon prin intermediul acestui articol se pot inscrie gratuit daca mentioneaza numele blogului.

Pe 15 Septembrie se termina inscrierile asa ca… spor!

Jurizarea la Brandathlon 2016

Jurizarea proiectelor inscrise in competitie se face de catre o echipa cu expertiza in publicitate, marketing, domeniul financiar, televiziune si antreprenoriat, expertiza care ofera o viziune de ansamblu asupra potentialului de dezvoltare al brandurilor.

Jurizarea va avea loc pana la sfarsitul lunii Septembrie iar pe 6 Octombrie are loc Gala Brandathlon.

Premiul de la Brandathlon 2016

Care este premiul? Branding in valoare de 10.000 de euro acordat celui mai atractiv si promitator proiect inscris in competitie.

Program de branding este centrat pe nevoia brandului castigator si va fi dezvoltat de Agentia Inoveo.

Spor castigator!

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.