Cateva idei inainte de Webstock, legate de drumul de la Craiova la Bucuresti. Pai da, nu puteam sa lipsesc de la cea mai mare conferinta de social media din Romania, chiar daca drumul cu trenul a devenit un cosmar.
Cu noaptea-n cap spre Bucuresti
Dupa lupte secularea ce-au durat mai multe ore, am ajuns in sfarsit la Bucuresti. Pentru cei care nu stiu, drumul cu trenul nu mai este o optiune. Daca altadata plecam dis de dimineata cu Softransul oltenesc si ajungeam la timp, acum drumul cu trenul dureaza si 6 ore.
Se lucreaza la terasament, linie si cine mai stie la ce. Astfel ca s-a dublat durata, in timp ce cu masina faci 2 ore si juma pana la Bucuresti, cu trenul faci minimum 4 ore si jumatate. Dar cateodata si 6 ore si ceva. Ceva de groaza.
Asa ca am plecat la 03:30 cu microbuzul Craiova – Otopeni. Am luat trenul Otopeni – Gara de Nord, iar la 08:30 eram deja la Marriott pentru Webstock 2025, despre care va povestesc mai jos.
La Marriott lume luminata si atmosfera schimbata de anul trecut, de cand n-am mai ajus eu pe-acolo. S-au schimbat culorile, este mai multa lumina, insa lumea de la Webstock la fel de buna.
Va las o poza cu cei 4 muschetari, ca sa vedeti cu ce lume buna m-am reintalnit la Webstock.
Apoi va spicuiesc din ce-am notat in agenda 🙂 Pai da, ca nu m-am dus sa stau cu gura cascata, mi-am notat ideile principale.
Cateva idei si imagini de la Webstock 2025
Domnul Manafu ne-a salutat cu zambetul sau cuceritor, apoi a inceput efectiv conferinta de social media.
Alina Zelezneac – CHIEF RESEARCH & OPERATIONS OFFICER, ISENSE SOLUTIONS, ne-a vorbit despre influenceri, cei care ating cel mai bine emotiile.
Cum recunosti o recomandare sincera?
Cum reactioneaza generatiile la continutul influencerilor?
Unde suntem influentati cel mai mult?
Cum stau influencerii cu notorietatea si cu increderea?
A urmat Mugur Patrascu, PARTNER & STRATEGY DIRECTOR, SUNSHINE THE AGENCY. Ca sa fac o gluma de la Tabara Biz, de 3 x Mugur, ca repetitia e mama intelepciunii 🙂
Am retinut ca am uitat de Story si ca ne-am focusat pe telling.
Partea de telling include si algoritmul, la care nu vom mai avea acces in viitor. Mugur prezice ca 2027 va fi anul de inflexiune.
Cea mai inedita aparitie mi s-a parut cea a lui Victor Dorobantu – ACTOR & CONTENT CREATOR, interpretul mainii Thing din Wednesday.
Cu zambetul pe buze, Victor Dorobantu ne-a spus ca reprezinta „the best hand job in the world”.
Am aflat cateva secrete din spatele scenei. Daca aparitiile alaturi de Catherine Zeta-Jones sau Lady Gaga au fost spectaculoase, munca pe platou e mult mai istovitoare.
Zilele de filmare incepeau la ora 4 dimineata, cu 3 ore de „machiaj” pentru ca in cadru sa apara doar mana, nu si corpul.
In afara de viata de pe scena, Victor ne-a vorbit si despre colaborarile cu Lidl sau Lays.
Are in plan si un podcast, denumit cum altfel, Talk to the hand 🙂
Dupa astfel de povestiri, a urmat pauza de cafea, prilej de socializare cu colegii de conferinta.
Cateva idei: TikTok, Vodafone si marele ecran
Dupa pauza am aflat de la Alina Hinescu – PARTNERSHIPS MANAGER, CENTRAL EUROPE, TIKTOK, ce lipseste tiktokului romanesc: creativitatea brandurilor.
Si Alina ne-a confirmat ipoteza lui Mugur Patrascu referitoare la storytelling.
Angela Galeta – DIRECTOR, FUNDATIA VODAFONE ROMANIA, ne-a vorbit despre violenta domestica in Romania. Dar si despre aplicatia Bright Sky RO, lansata chiar in pandemie.
Cam negre statisticile, desi sala de conferinta a fost mai luminoasa decat in alte dati.
Au urmat Matei Dima „Bromania” – ACTOR, DIRECTOR & CONTENT CREATOR, alaturi de Alexandra Hash – CEO, VIDRA PRODUCTIONS.
Filmele lor le-am vazut toti, dovada ca Team Building este pe locul 2 la incasari, intre 2 versiuni de Avatar.
Interesanta insa mi s-a parut partea de product placement, prea putin folosita in filmele din Romania.
Bro ne-a spus ca primul produc placement intr-un film a fost in 1896. Azu cu atat mai mult asociaza brandurile cu „good vibes”, dar nu intr-o pauza publicitara, ci in plina emotie.
Dupa pauza de masa, a urmat „traditionala poza cu blogoltenii la Craiova”. Doar ca, ce sa vezi, nu mai este CRAIOVA deasupra usii de la sala, ci alaturi 🙂
Moldoveanca de la Iasi a ratat poza cu oltenii, asa ca ne duseram noi la Iasi 🙂
Paneluri paralele in incheiere
La final de conferinta audienta s-a impartit in 3 paneluri paralele. Dupa Craiova si Iasi, am preferat sa ma duc la Constanta, sala in care s-a vorbit despre Tactics & Trends Stage.
Am inceput cu un masterclass TikTok sustinut de Anna Erlandsson, HEAD OF MEASUREMENT NORDICS & CENTRAL EUROPE, TIKTOK.
Julia Adamczyk si Piotr Zurkowski de la FOAP ne-au dat cateva idei despre Gen Z.
Dar si despre TikTok in Romania.
Se apropie Black Friday, asa ca luati aminte.
Influencerii sunt mai credibili decat brandurile? Depinde de generatie.
Iata ci cateva idei pentru content de succes.
Si 6 pasi pentru colaborare cu influencerii de la FOAP.
Evelina Din – MANAGING PARTNER & DIRECTOR OF PRODUCT, SHOW THE AGENCY, ne-a provocat cu cateva statistici despre consumatori si branduri.
Dar si despre consumatori si influenceri.
Adrian Pasarica – HEAD OF MARKETING, ORKLA FOODS, ne-a enumerat in multe slide-uri ce sa nu facem, iar intr-un singur slide a concluzionat cu ce sa facem 🙂
Valentin Vacarus – PARTNER, GODMOTHER, ne-a amintit cateva dileme.
Iar Laurentiu Dumitrescu – CEO, DIGITAL STAR, a incercat sa umanizeze AI si ChatGPT.
Nu va mai spun la ce ora am revenit in Craiova, ci va las cu cateva idei in imagini de la Webstock 2025.
Spor!

Blogoltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera.
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei