Gala SuperBlog 2017 la Hotel Royal in Poiana Brasov

Cine se scoala la 5 dimineata ajunge la Gala SuperBlog 2017 cu trenul oltenesc 🙂

Hyperion superblogosferic

Hyperion. Ca au fost si olteni capitalisti care s-au trezit mai tarziu si n-au mai prins trenul, nu-i problema. Au mers cu masina 🙂

Am ajuns la Brasov in jurul pranzului si am fost cam dezamagiti ca nu e zapada nici aici. Speram sa fie mai multa in Poiana Brasov, locul de desfasurare al Galei. Era insa doar un pic, cat sa te dai cu sania sau sa faci #pozecuzapada 🙂

cam putina zapada

Spre Gala SuperBlog 2017 la Hotel Royal

Din statie autobuzului 20 si pana la Hotel Royal am mers pe jos, bucurandu-ne de aerul curat si de mirosul de brad. Am ocolit un pic, nestiind de scurtatura pe scari. Dar a fost mai bine, pentru ca am facut si miscare dupa 6 ore de stat in tren.

Hotel Royal

Am ajuns la hotel, ne-am salutat cu cativa superbloggeri si ne-am luat in primire camerele. Noi, adica eu si colegul Mandache, am nimerit la mansarda. Adica la etajul 3, cel cu ursu’, seulement pour les connaisseurs 🙂

A fost ok, desi daca vedeti pozele cu Mandache ati zice ca nu e ok la mansarda 🙂

colegu' de camera

Revenind la hotel, am fost la camera 303, un apartament cochet cu 2 camere. Si cand ne gandeam cum sa ne impartim, am gasit o scrisoare de la Hotel Royal.

scrisoare Hotel Royal

A fost clar, aia era camera mea 🙂 Marius n-avea scrisoare, in schimb avea balcon, de unde am facut cateva fotografii a doua zi.

Am revenit la receptie, ne-am intalnit si cu blogolteanca Sanda si am plecat in recunoastere, pe scurtatura cu scari despre care am aflat de la receptie. Ei bine, dupa o ciorba de burta, pizza quattro formaggi si o bere neagra, mi-a placut si mai mult la mansarda 🙂

mansarda Hotel Royal

Am mai incercat sa dorm inainte de alte gale si la munte si la mare. N-am reusit niciodata, desi tare bine mi-ar fi prins o ora de somn, stiind ce m-asteapta.

De data asta am reusit sa dorm chiar 2 ore, astfel ca inainte de Gala SuperBlog 2017 eram fresh si natural.

Gala SuperBlog 2017

Am coborat in restaurantul Royal pregatit sa primeasca superbloggerii din toata tara si chiar si de peste hotare.

Restaurant Royal

Daca n-ati mai fost la Gala, trebuie sa stiti ca nimeni nu scapa fara sa spuna cateva cuvinte, indiferent ca e blogger, sponsor, juriu, partener sau participant.

Daca ati mai fost dar vreti sa va reamintiti, am prins cateva imagini de la Gala.

Unii mai cu emotii, ca la prima participare, altii cu chef de vorba si altii aducand vorba despre cheful care urma 🙂

Cam asa arata aura unei castigatoare de SuperBlog 🙂

aura de castigatoare SuperBlog

Si cam asa s-a desfasurat Gala SuperBlog 2017.

Au urmat poze peste poze, in grup, pe grupe si pe preferinte 🙂

A fost mai intai poza mare de grup.

poza de grup Gala SuperBlog 2017

Apoi poza cu grupul de blogolteni. Ca sa fiu mai clar, a fost cu blogoltenii si cu Aricioaica 🙂

blogoltenii si Aricioica

Apoi poza „ca baietii”, ca fetele au fost majoritare si le puteti admira in restul pozelor 🙂

ca baietii

Au urmat apoi tortul, socializare si distractie la Party SuperBlog.

Am cunoscut mai multe persoane noi, dar cu cateva bloggerite aflate la prima-participare am reusit sa schimb mai multe cuvinte.

Mai intai a fost Oana Silviana, care cred ca si-a facut timp sa vorbeasca cu toata blogosfera participanta la Gala. Nu degeaba o cheama si Craciun.

Catalina Bianca are un blog de zambit, un zambet pe masura si multe de povestit. Alaturi de cealalta Catalina, si de perechile lor, au fost cot la cot cu noi pana aproape de terminarea petrecerii. Este vorba de Catalina Coman.

Cu Luiza Alexandra mi s-au intalnit potecile in zona de food si nu m-a scos din „Dumneavoastra”. Pfff, ce-ti e si cu tinerii astia.

Dar pana la urma tot „batranii” SuperBlog au dus greu petrecerii 🙂 Am tinut-o in hore, sarbe, dans si alte jocuri populare pana pe la 2 dimineata.

Si pentru ca am fost cuminti, am primit si zapada. Pe care am zarit-o prima data pe geamul de la mansarda 🙂

ninge

A propos de mansarda, iar am dormit bine, trezindu-ma de dimineata inaintea alarmei. Nu stiu ce au facut gazdele de la Hotel Royal dar foarte bine m-am simtit si m-am trezit iar fresh si odihnit 🙂

Daca nu ma credeti, va rog sa apreciati care a fost cel mai saritor superblogger 🙂

cei mai saritori superbloggeri

Am surprins cateva imagini cu zapada si de pe balconul colegului de apartament, ca tot zisesem la inceptul articolului.

zapada la Poiana Brasov

Ne-am luat la revedere de la gazde si pana sa revenim in Craiova cu Hyperionul, am mai dat o tura prin centrul vechi al Brasovului.

prin Brasov

Si-un noroc cu vin fiert 🙂 Ca sa ne tina de dor pana-n primavara, la Spring SuperBlogul viitor.

hai noroc

Spor si Sarbatori Fericite tuturor!