Digital Marketing Forum 2018, 22 – 23 Februarie la JW Marriott Grand Hotel

Despre Digital Marketing Forum 2018 va fac pofta cu cateva idei din 2015 si 2016. Si va mai spun ca in 2018 se acorda o atentie deosebita GDPR.

Digital Marketing Forum 2018

Editia din 2018 a Digital Marketing Forum se va desfasura pe 22 si 23 Februarie la JW Marriott Grand Hotel Bucuresti.

Editia cu numarul 12 analizeaza tendintele anului 2018 si creioneaza solutii pentru a fi updatati in mediul digital.

De la cine invatam la Digital Marketing Forum 2018

Pe 22 Februarie avem 2 cursuri intensive. Tim Fidgeon (Digital Trainer & Consultant) va combina elemente de psihologie si comunicare. NNDKP prezinta un workshop intensiv despre GDPR, special pentru cei care lucreaza in marketing si e-commerce.

Digital Marketing Forum 2018

Pe 23 Februarie are loc Conferinta Digital Marketing Forum. Lista vorbitorilor este actualizata pe site, am punctat cateva nume din tara si din strainatate:

  • Mike Mulligan (Global Director of Commercial & Operations, Isobar),
  • Chris Hartsuiker (Public Policy Officer, IAB Europe),
  • Jenna Tiffany (Founder & Strategy Director, Let’sTalk Strategy),
  • Aga Zarzycka (Customer Experience Business Development & Strategy Leader, CEE & Russia, Oracle),
  • Elisabeta Moraru (Country Business Development Manager, Google Romania),
  • Bogdan Zavera (Marketing Manager, ZOOT Romania),
  • Laurentiu Mitrea (Omnichannel Media Specialist, Avon Romania),
  • Silviana Toader (Senior Art Director, Conversion).

Decalogul GDPR la Digital Marketing Forum 2018

In Mai 2018 intra in vigoare cea mai importanta modificare a reglementarii privind protectia datelor personale din ultimii 20 de ani.
Iata 10 lucruri pe care ar trebui sa le stii despre GDPR (Regulamentul General privind Protectia Datelor):

  1. Regulamentul va intra in vigoare incepand cu data de 25 mai 2018, moment in care se vor putea aplica sanctiuni celor care nu au reusit sa se conformeze.
  2. Amenzile potrivit Regulamentului pot ajunge pana la 20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri globala.
  3. GDPR se aplica tuturor companiilor care prelucreaza datele cetatenilor din Uniunea Europeana, chiar daca au sediul in alte state ale lumii.
  4. Operatorii trebuie nu doar sa asigure prelucrarea de date potrivit regulilor de protectia datelor, ci si sa poata demonstra conformarea.
  5. Implementarea GDPR le ofera posibilitatea consumatorilor sa afle cum si de ce le sunt prelucrate datele personale.
  6. Incepand cu data de 25 mai 2018 multi operatori vor trebui sa desemneze un responsabil cu protectia datelor- DPO.
  7. Va fi interzis marketingul prin SMS, daca userii nu au dat personal operatorului numarul de telefon.
  8. „Dreptul de a fi uitat” – persoanele vizate vor avea dreptul ca datele lor cu caracter personal sa fie sterse.
  9. Regulamentul General privind Protectia Datelor se aplica tuturor firmelor care prelucreaza date cu caracter personal.
  10. Orice scurgere de date va trebui notificata in cel mult 72 de ore la autoritatea de supraveghere.

Digital Marketing Forum este un eveniment organizat de Evensys in parteneriat cu Avon, Oracle, Syscom Digital, UniCredit Bank si Conversion.

Spor participator!

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.