Eveniment in Timisoara? Cauta un organizator cu experienta

Ultima data cand am participat la un eveniment in Timisoara s-a intamplat sa fie anul trecut in Februarie. Am fost in premiera la aniversarea #winelover, alaturi de iubitori de vinuri din Romania si din strainatate.

eveniment in Timisoara

Pentru mine a fost simplu. In timpul zilei m-am reintalnit cu prietenii din Timisoara iar seara m-am prezentat la aniversare. Ii cunosteam deja pe cativa dintre organizatorii evenimentului iar vinul a facut mai usoara imprietenirea cu restul participantilor.

Fiind vorba despre vinuri, locul de intalnire a fost perfect. Enoteca Amphora ne-a primit cum se cuvine iar locatia n-a fost departe de hotel.

La astfel de evenimente trebuie sa ai grija si de distante. Fiind vorba de iubitori ai  vinurilor, masinile se lasa acasa 🙂 Atunci m-am gandit insa mai putin la organizare si m-am bucurat de aniversare.

Daca ar fi fost un eveniment in Craiova

Daca ar fi fost vorba despre un eveniment la mine in oras, mi-ar fi fost mai usor sa ajut la organizare. Impreuna cu bloggerii craioveni organizez de vreo 3 ani degustari de vinuri si branzeturi, sub numele #BranzeturicumsecuVin.

Astfel, cautand locurile perfecte pentru degustari am vazut majoritatea locatiilor din Craiova. Nu mi-a fost deloc greu, atunci cand un fost profesor de la facultate m-a intrebat despre cateva locuri pentru intalnirea de… xx ani. A plecat in SUA dar revine in Banie de cateva ori pe an.

I-am facut o lista de locatii, tinand cont de numarul de persoane si de preferintele pentru mancare si distractie. Adica pentru dans 🙂 Cred ca a fost multumit, pentru ca atunci cand a facut o petrecere in familie, mi-a cerut parerea despre vinuri.

Asta este, daca tot organizam aproape lunar evenimentele Branzeturi cum se cuVin, am inceput sa ne pricepem putin cate putin. Dar ce-as fi facut daca dom’ profesor „american” m-ar fi intrebat despre organizarea unui eveniment in Timisoara?

Unde si cum organizezi un eveniment in Timisoara

Ar fi fost simplu daca vorbim despre o degustare. Enoteca Amphora stiu, asta propun 🙂 Dar daca este vorba despre un alt eveniment in Timisoara, care n-are treaba cu degustarile de vin?

Mi-ar fi mai greu sa dau vreo sugestie. Dar i-as recomanda sa apeleze la Fiestador, specialistii evenimentelor din Timisoara.

Scopul lor declarat este organizarea unui eveniment perfect. Iar daca te gandesti ca glumesc sau exagereaza, te invit sa citesti ghidul practic pentru organizarea unui astfel de eveniment.

Il descarci gratuit si abia dupa ce-l citesti iti dai seama cate detalii de organizare sunt luate in calcul. De la locatie si pana la muzica, foto-video, meniu si candy-bar, totul este acoperit. Dar sa nu uitam de cabine foto, flori, efecte speciale sau lectii de dans. Nu sunt ignorate nici costumele, transportul sau divertismentul.

Cel mai mult mi-a placut ca-n ghidul lor gratuit exista inclusiv sugestii pentru reducerea costurilor. Pe principiul ca mai bine faci un eveniment mai mic, dar impecabil, decat unul care sa nu fie cum ti-ai dorit.

sala de evenimente

A propos de organizare, poti sa alegi salile de evenimente in functie de destinatie (corporate, aniversare, nunta, botez etc.), numar de locuri si chiar existenta unui tur virtual.

Va recomand sa cititi si ideile creative de pe blogul Fiestador. Mi-a placut mult ideea de a-ti implica invitatii in desfasurarea evenimentului.

Spor organizator!

Save

Save

Save

Save

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.