Top 10 perceptii ale brandului personal pe Facebook si Google

Anul trecut prin vara am facut un experiment Facebook. V-am rugat sa comentati nu pentru a influenta algoritmul FB, ci pentru a sti cum ma vedeti voi pe Facebook. Iarna nu-i ca vara, asa ca am contabilizat cele peste 170 de comentarii, pentru care va multumesc. Am facut si o centralizare a comentariilor voastre, sintetizata in wordclouds. Apoi am analizat top 10 perceptii ale brandului personal pe Facebook si Google.
Top 10 perceptii Facebook

Top 10 perceptii Facebook

Daca nu v-ati prins din marimea cuvintelor de mai sus, cel mai bine sunt perceput pe Facebook prin urmatoarele cuvinte cheie:

  • vin,
  • SuperBlog,
  • handbal,
  • branza,
  • Oltenia,
  • Straja,
  • blog,
  • liceu,
  • PNTCD,
  • Clompi.

Am corelat aceste perceptii cu datele din Google Analytics si se imbuca bine 🙂 Zic de Google Analytics deoarece blogul fiind in mare parte un jurnal personal, ma reprezinta destul de bine. Dupa ce am facut bilantul pe 2020, am zis ca merge si o analiza 🙂

Top 10 afinitati Google Analytics

In Google Analytics am luat tot anul 2020 si m-am uitat la interesele celor care mi-au vizitat blogul.

Top 10 interese Google Analytics

In imagine sunt 2 rubrici, „afinitate” si „market”. M-am concentrat pe Top 10 afinitati, ca sa vad daca bate cu perceptia de pe Facebook.

afinitate Google Analytics

Ma bucur sa vad ca Top 10 FB isi gaseste oarecum corespondenta in Top 10 Afinitati. Sau invers 🙂

  • Food – Dinning – Cooking,
  • News & Politics,
  • Lifestyle & Hobby,
  • Media & Enterteinment,
  • Green Living,
  • Beauty & Wellness,
  • Foodies,
  • Shoppers,
  • Sport & Fitness,
  • Home & Garden.

Si mai mult ma bucura timpul pe care vizitatorii blogului l-au petrecut urmarind articolele din domeniile respective. Cu o medie de peste 1:30 minute, stau destul de bine pentru viteza cu care se scaneaza azi articolele.

Ideea exercitiului a fost sa vad daca brandul din realitate, oglindit in parerile prietenilor de pe Facebook, se pupa cu activitatea blogului. Blog pe care il consider o extensie a personalitatii mele in online 🙂

Va multumesc inca o data pentru comentarii! Asa n-am fost obligat sa ma bazez doar pe statisticile oferite de online, ci si pe perceptia voastra.

Spor!

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.