Pe 15 Mai, Danone a implinit 15 ani de activitate in Romania.
Si cum primul produs Danone de la noi a fost Natural, tot asa de natural particip si eu la Campania Blogal Initiative, dedicata acestei aniversari.
Am intrat pe site-ul Danone si mi-au placut mai multe lucruri. In primul mi-a placut ca este foarte „vizual”.
Mi-au placut foarte mult informatiile gen legenda, din care am inteles, de exemplu, ca ma regasesc in Danone inclusiv cu numele Daniel 🙂
Mi-a placut si explicarea unor legende urbane, dar cel mai mult mi-a placut aplecarea Danone catre
sport si un stil de viata sanatos, aspecte pe care le promovez si eu cu ajutorul blogului.
Din punct de vedere al continutului este super-ok, dar sunt si cateva aspecte care nu ma atrag la site. Ce vreti, deformatie profesionala blogosferica 🙂
Exemplific aici, ca sa intelegeti ca pe mine ma racaie pe ochi lipsa de aliniere „justify”.
Dupa gustul meu este prea mult „gri” pe site, atat in partea de sus, unde sunt butoanele sociale, in fondul coloanelor din stanga si in fondul footer-ului.
Vorbim despre zambete si bucurie, dar combinatia bleumarin-gri imi inspira mai degraba un mesaj rece si tehnic gen Microsoft.
Este atat de frumos si de cald albastrul din ambalajul Danone natural, de genul imaginii de mai sus, incat pe acesta l-as indragi si pe site, in locul bleumarinului rece.
Spor natural!

Blogoltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera.
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei
seguidores no twitter
Excelente!
Daniel Botea
Da
ganhar curtidas
Muy bueno tu post!
Daniel Botea
Gracias!