BrandFluence Camp 2025 la Magura

Am fost in premiera la BrandFluence Camp, in tabara Biz de la Magura. Pai da, va spuneam ca am tot fost plecat, acum a venit timpul sa dezvalui si destinatiile. Asa ca pregatiti-va pentru o poveste de 3 zile din tabara Biz.
BrandFluence Camp - prima zi

Prima data la BrandFluence Camp

Am mai fost in tabara Biz, ultima data la Summer Camp in 2023. Insa acum a fost prima descalecare la Magura, de cand s-a rebranduit evenimentul in BrandFluence Camp.

S-a schimbat locatia, se pastreaza formatul, chiar daca s-a mai schimbat formatia. In sensul ca au fost foarte multi participanti noi.

O alta schimbare este ca tabara nu se mai face de Joi pana Duminica, ci in zilele ramase din saptamana 🙂

Adica de Luni pana Miercuri, ca nu degeaba v-am zis ca n-am mai respectat Miercurea fara carne in tabara.

Dar hai sa le luam cu inceputul. Daca nu incepi cu poza cu badge, nu se pune ca ai participat 🙂

poza cu badge

Tabara de la la Paraul Rece s-a mutat la Complexul Turistic Magura, in judetul Buzau. Zona frumoasa, drum lung, am facut vreo 5 ore cu masina de la Craiova, dar a meritat cu varf si indesat.

O singura data am mai fost prin zona, cand am vizitat Vulcanii Noroiosi. Insa acum am venit cu alte treburi, pe care le descriu in continuare.

Dupa masa de pranz, prima zi de tabara a inceput cu prezentarea tuturor participantilor. Apoi am trecut la treaba cu primele informatii aflate de la Mugur Patrascu.

Mugur Patrascu

Asa am aflat despre „marketingul GREU”.

Marketing GREU

Nu doar am aflat, dar Mugur ne-a indemnat si ce sa facem ca sa nu cadem in plasa marketingului usor. Usor de zis, mai greu de facut 🙂

sinteza marketing greu

Tot la marketingul greu se incadreaza si agentii AI. Dar pana atunci, am aflat cum pot fi folositi influencerii in marketingul greu.

Marketing greu cu influenceri

Cu si despre influenceri in prima zi de tabara

Urmatoarele prezentari au fost cu influenceri. Mai intai Robert Onofrei ne-a povestit cum imbina actoria, cu influencereala si cu mancarea 🙂

Robert Onofrei la BrandFluence Camp 2025

Pentru Robert, continutul viral are cateva ingrediente:

  • Hook vizual/sonor,
  • Estetica video-ului (culori, unghiuri, ritm, voiceover),
  • Elementul X al fiecarui video (nostalgie, umor, mancare buna) – tusa personala, C
  • Confort pentru spectator

Pentru TikTok, abordare se imparte in 2 directii:

  • Content curatoriat, gandit, muncit, cu potential de viralitate, care poate aduce audienta noua
  • Content personal (personal branding), care ajuta la contruirea increderii intre follower si creator: daily vlogs, raspunsuri la comentarii.

Pe Instagram abordarea este un pic diferita fata de TikTok:

  • Se pastreaza continutul de pe TikTok, dar este aranjat mai frumos.
  • Video-urile cu potential de viralitate raman pe profil.
  • Momentele raw, spontane etc. raman pe story.
  • Contentul personal poate ramane pe profil sau doar in grila de reels.
  • Foarte important Bio-ul, care este primul contact al unui follower cu profilul.

Urmatoarea prezentare a fost cu 2 inluenceri, Mariciu si Radu Chirila.

Mariciu si Radu Chirila

Cu Mariciu m-am intalnit prima data la Spectacular Wine Trip Liliac.

Cu Mariciu la Salina Praid

Imaginea este de la Salina Praid, cand nu era inundata, ci folosita inclusiv pentru maturarea branzeturilor. Daca nu-l recunoasteti pe Mariciu cu scufita, este cel din centrul imaginii, cu filmarea 🙂

Pe Radu Chirila il stiu tot dintr-o tabara Biz, editia de iarna.

Armata e cu noi - Radu Chirila

Acum ne-au povestit din perspectiva lor de influenceri, despre colaborarea cu branduri si agentii.

De la Radu Chirila am retinut ca e foarte important ca brieful trimis pentru campanie sa fie

  • simplu,
  • usor de inteles de la prima lectura.

Mariciu a punctat cu colaborarile pe termen lung, care sunt benefice si pentru branduri si pentru influenceri. Si asa am facut legatura cu Brand Influencers din „marketingul greu”.

In pauza am facut cunostinta cu produsele sponsorilor prezenti in tabara.

Sponsori BrandFluence Camp 2025

Buna AQUA CARPATICA pe canicula.

AQUA CARPATICA

Dar mai ales dupa un Roze de Samburesti.

Rose de Samburesti

Ca sa mearga si mai bine vinul, a fost insotit de Cheesy Minis de la Linco.

Cheesy Minis Linco

Atentie la neatentie

A urmat prezentarea lui Gabriel Patru.

Gabriel Patru la BrandFluence Camp 2025

Cand ai peste 10 000 de mesaje ale brandurilor in fiecare zi, span attention a scazut la 8,5 secunde. Din care ai doar 1,5 secunde la dispozitie pentru a capta atentia.

Insa daca te concentrezi pe captarea atentiei publicului, ai mai multe avantaje.

Atentie, Gabriel Patru

Gabriel ne-a invatat si cum sa folosim atentia.

Atentie la Gabrel Patru la BrandFluence Camp 2025

Dar nu doar asa teoretic, ci pe exemple practice.

Gabriel Patru si formatul atentiei

Exemplificare Cadbury:

Gabriel Patru exemplificare Cadbury

Exemplificare Burger King:

Gabriel Patru exemplificare Burger King

Exemplificare Heinz:

Gabriel Patru exemplificare Heinz

Apoi, dupa o scurta recapitulare a zilei, ne-am pregatit pentru Tropical Party.

Tropical Party la BrandFluence Camp

Pai da, tabara inseamna si sa inveti chestii noi, dar si sa te distrezi.

seara tropicala la BrandFluence Camp 2025

Daca nu stiati, fiecare seara are un anumit cod vestimentar, iar codul primei seri a fost Tropical Party.

Tropical Party la BrandFluence Camp 2025

Sa nu credeti ca doar fetele au fost in mare forma. Au incins si baietii o hora tropicala.

Hora tropicala

Insa a fost loc de distractie, dans sau discutii pentru toata lumea. Plus bere, vin, tarii si ce-a mai preferat fiecare pentru buna dispozitie. Eu m-am acomodat la atmosfera in stilul la vie en rosé 🙂

rose tropical la BrandFluence Camp 2025

Unii au mai ramas la Breakfast Club sa prinda rasaritul soarelui, insa la ora 10:00 toata lumea a fost in sala.

Breakfast Club

A doua zi la BrandFluence Camp

Dupa un mic dejun copios si cafeaua obligatorie de la 5 to Go dupa o seara lunga, am revenit in sala la prezentari.

5 to go

Ne-a ajutat sa revenim in forma si Zentiva, cu UltraMag pentru toti participantii.

Zentiva UltraMag

Ziua a inceput cu sfaturi practice si tehnici de respiratie de la Florentina Opris – Expert in Healthy Lifestyle & High-Performance Habits.

Florentina Opris la BrandFluence Camp 2025

Incep cu concluzia, pe care o explic in 4 tehnici.

Concluzii Florentina Opris

1. Respiratia

Florentina Opris: respiratia

2. Pauza

Florentina Opris: pauza

3. Resetul

Florentina Opris la BrandFluence Camp 2025 despre Reset

4. Ferestrele metabolice

Florentina Opris: ferestre metabolice

Revigorati de Zentiva si de Florentina, am trecut mai usor la urmatoarele prezentari.

Impactul brandingului in comunicare

Daca tot eram la BrandFluence Camp, nu putea lipsi impactul brandingului in comunicare. Ne-a ajutat Mihaela Muresan.

Mihaela Muresan la BrandFluence Camp 2025

Insa nu doar cu teoria, ci si cu cateva exemple practice de la O’P’I, AQUA Carpatica si Cesarom.

Branding de la Mihaela Muresan

A urmat Diana Coman, profa de social media, de la care am retinut cateva sfaturi practice.

Diana Coman la BrandFluence Camp 2025

La Instagram sunt cateva must-have-uri:

  • Reels,
  • Carousels,
  • Stories,
  • fara hashtaguri in caption.

Iar la TikTok am inteles cum se puncteaza un video.

Diana Coman punctak TikTok

Iar ca sfat, sa raspundem la comentarii cu un video, deoarece acest raspuns este mai apreciat de TikTok.

In general pentru video, iata care sunt sfaturile de la Profa de social media:

Diana Coman sfaturi

In 4 + 3 pasi 🙂

Diana Coman

AI, AI, AI

Am inceput sesiunea de AI cu Cristian Ignat de la Canopy.

Cristian Ignat la BrandFluence 2025

Cristian ne-a exemplificat folosirea unui SocialBot pentru a genera raspunsuri la comentariile din social media.

Cristian Ignat despre social bot

Iar rezultatele sunt impresionante.

Cristian Ignat

Mihai Vanatoru – DWF ne-a anuntat ca in Mai 2025, pentru prima data traficul ChatGPT a depasit traficul Google in Romania.

Mihai Vanatoru la BrandFluence Camp 2025

Cu alte cuvinte, mai multe persoane au cautat informatii pe ChatGPT decat pe Google.

Mihai Vanatoru - Google - ChatGPT

Ca atare, ne-a dat si cateva exemple practice pentru a genera pe scara larga continut relevant pentru Oameni, Google si AI.

Cum ne prezentam

Pentru ca se apropia momentul culminant al zilei, adica brief-urile si prezentarile, am primit sfaturi si-n aceasta directie.

Elena Filip la BrandFluence Camp 2025

Elena Filip ne-a vorbit pe bune despre interactiunile dintre branduri, influenceri si agentii.

Elena Filip despre social media, brief si influenceri

Andrei Dunuta ne-a dat cateva tipuri de deschidere a prezentarii.

Andrei Dunuta la BrandFluence Camp 2025

Detaliez cateva care mi-au placut in mod deosebit.

sfaturi de la Dunuta

Poti sa incepi cu o intrebare, insa sa ai grija ca raspunsul sa se regaseasca la sfarsitul prezentarii

Imagineaza-ti ca… acest inceput de prezentare functioneaza ca o comanda pentru creier.

Ne-a incurajat spunandu-ne ca pentru fiecare minut bun dintr-o prezentare iti trebuie zeci de ore de antrenament.

Insa inainte de brief-uri am cunoscut si cativa sponsori, care s-au prezentat in cifre si actiuni.

OPTIblu nu doar ca ne-a prezentat activitatea firmei in cifre.

OPTIblu la BrandFluence Camp 2025

Dar ne-a si facut un control oftalmologic.

consult gratuit OPTIblu

Sa mai zic de ochelarii de soare primiti cadou?

Zentiva ne-a pus pe picioare cu UltraMag si alte intaritoare, dar ne-a si impresionat cu o prezentare.

Brief-uri la BrandFluence Camp

Momentul culminant al taberei este rezolvarea brief-urilor primite de la sponsori.

5 echipe, 5 brief-uri

Participantii au fost impartiti in 5 echipe, fiecare echipa tragand la sorti pentru un brief.

Inainte de a incepe dezlegarea brief-urilor, am mai primit cateva sfaturi de la Mugur Patrascu.

sfaturi pentru brief-uri

Apoi noi ne-am straduit sa livram cat mai bine, iar juriul sa evalueze cat mai corect.

Pentru prima data in istoria taberei, juriul a dat egalitate de punctaj, asa ca doua echipe au castigat primul loc.

Juriu BrandFluence Camp 2025

N-am stat foarte mult pentru felicitari, pentru ca ne astepta activarea Tomi.

activare Tomi la BrandFluence Camp 2025

Am mancat mai intai burgerii cu sos de la Tomi, apoi ne-am imbracat in alb. Pai da, a fost White Code in seara a doua la BrandFluence Camp.

White Code la BrandFluence Camp 2025

In alb trebuia sa ne prinda si sedinta foto cu Mihnea Ratte, insa mai intai ne-a prins ploaia 🙂

Dupa atata canicula s-a mai racorit putin, iar la poze am revenit mai pe seara. Iar spre final am facut si o poza de grup cu cei mai petrecareti 🙂

white code, white night

Daca prima seara a fost dedicata rose-ului rece, in seara alba m-am orientat spre Ferrari. Spumant Ferrari.

De data asta, pe langa dansuri si discutii, am ras cu lacrimi la jocurile de roluri si la aparitiile neasteptate.

juriu white code

Va intrebati de ce la masa juriului de 3 au fost 5 scaune? Unul a fost pentru premiul dedicat castigatorului, un Ferrari (cu motor) de 3 litri. Alt scaun a fost rezervat pentru Simion, ca de obicei.

De altfel si-n jocurile de rol au fost preluat multe expresii din campania electorala. Inclusiv programul de tara a fost completat adecvat cu programul de tabara.

programul de tara si de tabara

Surpriza din ziua #3 de tabara

N-a mai fost o surpriza ca Zentiva ne-a asteptat cu solutii de revenire in sala, dupa o seara plina de activitati.

Zentiva cu arginina

Surpriza insa n-a venit din partea medicala, ci pe linie militara.

Au mai fost activari ale MAPN in editiile trecute. Am cantat in timp ce mergeam cu camioanele militare.

Ne-am pozat ochind cu arma.

MAPN punct ochit

Insa acum a fost si mai emotionant si cu mai multe activitati. Dar hai sa le luam pe rand.

Invitatii speciali au fost cativa reprezentanti ai Invictus Romania. Este vorba despre militari raniti in campurile de operatii, care s-au refacut apoi cu ajutorul sportului. Iar acum participa la competitii sau ii ajuta pe alti militari raniti sa revina la o viata normala prin sport.

Invictus poza

Am retinut de la ei o idei deosebit de actuala: Democratia nu se apara individual doar in tara in care te afli, ci participand alaturi de aliati unde este nevoie.

A propos de locul in care ne aflam, n-am mai facut poza cu Roxana, dar i-am transmis salutari.

MAPN Roxana si Radu

Insa pana la salutari, am trecut la activare cu Invictus Romania.

Unii au tras cu arcul.

tir cu arcul alaturi de Invictus

Altii si-au incercat indemanarea la rawing.

Rawing cu Invictus Romania

Am facut si o poza de grup cu Invictus Romania, inainte de a-i saluta si a declara inchisa tabara.

Invictus Romania la BrandFluence Camp 2025

Va salut si pe voi si va doresc sa aveti parte de momente deosebite, asa cum au fost la BrandFluence Camp 2025.

Chapeau Echipa BIZ!

Spor participator!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.