Frumoasa cu scopul de a seduce fiabil

Frumoasa cu gandul de a seduce fiabil
Frumoasa cu un scop precis. Acela de #aseduce. Se duce mult si bine. Intr-un cuvant, #seducefiabil.

Si daca gandul vostru se duce sau seduce in alte parti, ma gandesc sa va „ajut” cu o ghicitoare in imagini:
Ori ca ninge, ori ca ploua...
Ori ca ninge, ori ca ploua…
Ce-alegi dintre cele doua?
Ce-alegi dintre cele doua?
Raspunsul este chiar intre cele doua 🙂
Sunt sigur ca si tu ti-ai dori sa stralucesti in Corolla cea noua :))
Si abia astepti „sa-i dai cheie”, indiferent daca esti barbat sau femeie.
Iar daca in galeria SuperBlog s-a iscat o controversa pe tema femeilor care se pricep sau nu in domeniul auto, eu zic ca femininele se pricep la masini, dar in alt sens decat cel tehnic.

Si chiar daca se zice ca „barbatii sofeaza, femeile soferesc„, nu trebuie sa ne ferim de o parere feminina mai ales pe partea de estetica si de culoare, unde femininele „sofeaza” mai bine decat noi 🙂

Pentru barbati, faptul ca in 2012 au fost vandute peste 1,16 milioane de Toyota Corolla in lume (pe timp de criza), este un argument solid. Femininele insa pot argumenta mult mai aplicat pe aspect, pe culori si pe furori :). Nu de alta, dar ele disting mai multe nuante de culori decat noi si in plus au o super-vedere focusata pe detalii.

Iti aduci aminte cumva au fost imbracati prietenii la petrecerea de ieri? Dar fetele din foto-ghicitoarea de sus?  Ei bine, gasesti detalii la feminine: culoare, trend, asortare etc. Este verificat, credeti-ma 🙂

Ca tot vorbim de verificari, am zis sa verific cumva ca Toyota Corolla este cea mai populara masina din lume. Si cel mai bine am constatat la mine la serviciu. Din 14 masini, 3 sunt Toyota, iar una dintre ele este Toyota Corolla.

Uite si dovada 🙂

Toyota Corolla
Culoarea rosie este dovada influentei feminine despre care vorbeam mai sus 🙂

Acum nu stiu daca atunci cand colegii mei si-au luat masina au comparat toate culorile disponibile si au intors-o pe toate partile, cum ne rasfata acum Toyota cu noua Corolla, lansata in Romania in Septembrie 2013.
variante de culori
Oricum ai suci-o, de oriunde te-ai uita, concluzia este clara.

Iti doresti ca in fiecare dimineata sa-ti fie drag sa te urci intr-o asa frumusete de masina si sa te bucuri la maxim de fiabilitate marca Toyota. Fiabilitate ridicata, de vreme ce Toyota iti asigura 5 ani garantie sau 160 000 km.

Recunosc ca pentru mine frumusetea si functionalitatea sunt ca Ying si Yang. Adica se completeaza reciproc si nu exista una fara alta. Ti-ai putea dori mai mult?

Da. Corolla este mai mult decat o masina, este o bucurie, o incantare, o melodie galactica in gama Sol major, acompaniata si de Terra si de Luna.

Iar faptul ca Toyota este un producator auto „verde”, cu grija pentru mediu si in acelasi timp cel mai valoros brand auto din lume, ma scuteste natural de alte intrebari, mai mult sau mai putin filosofice.

Eu nu strivesc corola de lumini a lumii, dar daca in toata lumea, tuturor li s-a aprins luminita si cumpara Toyota Corolla, am zis sa trag frana de mana si sa ma opresc aici cu o concluzie in versuri:

Vrei, nu vrei sa-ti iei Toyota,
Nu ma crede nici o iota.
Dar gandeste-te asa,
Numai tu cu mintea ta:

Oare de ce-n lumea toata
Corolla-i cea mai cumparata?

R:

Si frumoasa si desteapta, calitate garantata.

Particip cu acest articol la SuperBlog 2013.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.