Povestea stampilei cu lipici. La imagine

Povestea stampilei cu lipici. La imagine
Aveti idee cate stampile se folosesc intr-o firma mica, cu 12 angajati? Vreo 15, dupa cum vedeti in imagine.

Sunt mai numeroase decat angajatii, dar nu pentru ca fiecare coleg ar umbla cu stampila dupa el, ci pentru ca fiecare stampila are rostul ei.
Stampile
© Tiero | Dreamstime.com – Bureaucracy Photo
Sunt stampile pentru controlul calitatii, stampile cu adresa, conform cu originalul, stampile cu datele personale, stampile pentru contracte, stampile cu contul bancar, stampile pentru intrari/iesiri necesare pe devize etc.

Ca sa iei stampila potrivita dintr-o asemenea „aglomeratie”, trebuie sa te orientezi, sa le ai bine organizate pe culori/forme etc. si sa tii minte schema culorilor sau formatul.

stampile grupate
© Shannondrawe | Dreamstime.com – Photography Office Rubber Stamps Photo
Sau poti folosi o metoda inteligenta dpersonalizare, daca stampila iti permite 🙂 Astfel, imaginea imprimata pe stampila o deosebeste de celelalte.
stampila personalizata

De exemplu, pentru stampila cu adresa firmei, o imagine cu sediul este mai mult decat sugestiva.

stampila cu adresa firmei
Pentru stampila conform cu originalul, gasesc foarte potrivita imaginea urmatoare, personalizata pe exterior.
stampila conform cu originalul
© Oxlock | Dreamstime.com – Original Stamp Photo
Exemplele pot continua, insa acestea sunt stampile pentru uz intern, iar personalizarea ajuta doar la identificarea rapida si folosirea eficienta. Adevarata putere a personalizarii o vad insa „in deplasare”, la stampilele folosite atunci cand se semneaza un contract cu partenerii de afaceri.

Se spune ca atunci cand cineva „ti-a pus stampila”, in sensul ca si-a facut o impresie despre tine, aceasta impresie este greu de schimbat.

cand iti pune cineva stampila
© Almir1968 | Dreamstime.com – Hand And Stamp Rejected Photo
Cu atat mai importanta este prima impresie in cazul unei firme. Decat sa incerci sa repari o impresie formata, mai bine vii de la inceput cu o imagine buna, care sa te evidentieze. Detaliile conteaza si sunt cele care fac diferenta, iar stampila firmei poate fi un astfel de detaliu.

Stampila firmei poate sa vorbeasca in numele nostru si poata sa transmita faptul ca reprezentam o firma onesta, care-si respecta partenerii si contractele.

Stampila trebuie sa exprime valorile firmei si sa transmita partenerilor o imagine de profesionalism. Una este sa scoti din buzunar o stampila inghesuita si mica, alta este sa troneze pe masa o stampila frumoasa.

stampila firmei este imaginea firmei
© Bantuquka | Dreamstime.com – Rubber Stamp And Chess Photo
Daca atunci cand semnezi un contract important te prezinti impecabil din punct de vedere al documentelor si al tinutei, ar fi pacat ca stampila firmei sa fie la alt nivel.

O astfel de stampila personalizata poate contine sloganul firmei sau o imagine care este in concordanta cu valorile firmei. Momentul cel mai important care poate fi imortalizat pe stampila poate fi acela al semnarii unui contract. Contractul semnat reprezinta rigurozitate, iar mana intinsa simbolizeaza incredere si deschidere.
stampile pentru afaceri
Sursa imagine: © Atee83 | Dreamstime Stock Photos
Despre calitatea stampilelor nu mai vorbim, se subintelege ca avem nevoie de tehnologie de ultima ora.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Jhll7vJkTS8?rel=0]

M-am referit doar la stampilele folosite in afaceri deoarece nu cred ca as avea nevoie de o stampila in viata personala. Viata de dupa job ar trebui sa fie personala si naturala, fara chestiuni formale sau oficiale.

Exista insa o legatura intre stampila de business si viata personala, legatura pe care o vad personalizata pe o stampila de firma.

Sunt multe persoane care raman la birou peste program, pentru rapoarte sau situatii urgente, documente pentru licitatie, finalizarea unui plan de afaceri etc. Indiferent de natura muncii efectuate peste program, aceasta se finalizeaza prin semnarea si stampilarea unor documente. 
Ei bine, as personaliza aceasta stampila intr-un mod foarte sugestiv. Pe o parte as personaliza stampila cu o imagine de business, iar pe cealalta parte cu o imagine de familie, intr-un cadru natural.

stampila de plecat acasa
© Monkeybusinessimages | Dreamstime.com – Family Pushing Bikes
Astfel, macar la nivel de sugestie si de inconstient sa existe mesajul ca avem nevoie de un echilibru intre viata profesionala si viata de familie. Adica sa ne aducem aminte sa mai si plecam de la birou 🙂

A propos de plecare, particip cu acest articol la SuperBlog 2014, ideea povestii plecand de la provocarea COLOP.

Spor la imagine!

8 Comments

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.