Am fost la un seminar de marketing online sustinut de Calin Biris la Craiova. Daca nu-l stiti pe Calin, a fost „crocodilu’ de marketing” de la Trilulilu. A trecut apoi la Zonga si acum este partener la agentia Loopaa.
Eu am auzit prima data despre Zonga la Webstock 2014, de la alt Biris, Sergiu 🙂
Acum Calin Biris a venit la Craiova pentru un seminar de marketing online. Timp de 3 ore ne-a facut o imagine completa a (aproape) tot ce inseamna marketingul online.
Mi-a adus aminte despre lucruri pe care le neglijam dar, si mai important, am descoperit ca nu stiu multe lucruri. Sau daca le stiu, le stiu separat si nu stiu sa leg informatiile intre ele. Adica nu maximizez efectul online-ului in offline.
Cu ce am ramas dupa 3 ore de seminar de marketing online
Calin a inceput seminarul cu un scurt team building intre participanti, astfel incat am fost printre cei care s-a prezentat. Apoi, plecand de la statistici concludente, ne-a facut o imagine a online-ului in Romania.
Doar 45% dintre afaceri au site-uri, 30% din ultilizatorii de online folosesc Add Block, doar 9,23% dintre firme folosesc retelele sociale si 7,7% au magazine online.
Tot referitor la 7, Calin ne-a explicat ciclul celor 7P: Produse, Pret, Placement (Distributie), Promotion (Comunicare), Proces (Activitate), Psihical Evidence (ce se vede) si People.
Ca tot suntem la P, pagina de web (site-ul) este foarte important. Toate celelalte ar trebui sa conlucreze pentru a aduce clientii pe site, in vederea vanzarilor.
Apoi ne-a aratat cum ar trebui sa arate prima pagina a unui site util si atragator.
Printre instrumentele online dezvoltate in jurul site-ului sa nu uitam ca exista si bloguri de companie. A fost un subiect placut pentru bloggerii din sala.
La final s-a ajuns si la partea de strategie si la recomandari pentru colaborari.
Pentru firmele care au clienti internationali (magazine online care vand peste tot in lume), DHL ne-a demonstrat importanta unei livrari expres. Si cat de mult conteaza sa beneficiezi de un transportator cu flota proprie in toata lumea.
Seminarul de marketing online nu a fost doar o trecere in revista a tool-uri de publicitate online, social media, SEO etc. Ci si un teasing pentru cursurile Online Mastery
Online Mastery – curs de marketing online de la A la Z
Cursurile Online Mastery inseamna peste 150 de lectii in format video, trecand prin cele 3 domenii trecute in revista la seminar: Magnet, Dezvoltare si Strategie.
Am aflat si avantajele oferite de Online Mastery cursantilor.
Pentru participantii la acest seminar de marketing online, exista o promotie consistenta daca se hotarasc sa achizitioneze cursul dupa seminar. Exista un deadline de 5 zile pentru promotie.
Cu aceasta promotie, cel mai avantajos este sa cumperi cursul integral, caz in care economisesti 1300 lei.
Exista si posibilitatea sa cumperi lectiile in 5 module, avantajul promotiei fiind ca economisesti 160 de lei la achizitionarea primului modul.
Iata si componenta modulelor:
- Modul Magnet – 47 video: inveti cum sa faci publicitate online: Introducere in publicitate online & Google adwords/display/yt,
- Modul Magnet – 32 video: inveti cum sa ai rezultate mai bune pe social media,
- Modul Development – 32 video: inveti cum sa-ti optimizezi site-ul pentru a creste rata de conversie si sa obtii mai mult trafic organic din Google,
- Modul Development – 24 video: inveti cum sa folosesti blogul si newsletterul pentru loializarea clientilor,
- Modul Strategy – 27 video: inveti sa faci o planificare de la A la Z a unei campanii si a Marketingului online la nivelul anului 2018
Online Mastery este gandit astfel incat cursantii sa parcurga toate etapele: invatare, perfectionare si strategie. Iar la final sa poata face o campanie de marketing online de la A la Z.
Pentru cine este util cursul Mastery Online
- Pentru antreprenori, cursul este calea de a-si promova afacerea in mediul online.
- Pentru specialistii in marketing, cursul inseamna trecerea la urmatorul nivel in marketingul online.
- Pentru incepatori, Online Mastery este posibilitatea de a invata si a creste foarte repede.
Sper ca informatiile aflate au fost utile pentru toti participantii la seminar si pentru viitori cursanti online. Pentru mine si pentru bloggerii prezenti, seminarul a fost o aderatata revelatie.
Daca nu ma credeti, va las cu imaginile de la seminar. Si cu fotografia de grup pe care Calin Biris a facut-o cu blogoltenii 🙂
Spor invatator!
Blogoltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera.
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei
Călin Biriș
Mulțumesc pentru articol și recomandare! Mă bucur că am avut ocazia să ne cunoaștem. Sper să ne revedem curând poate la un eveniment al bloggerilor. 😉
Daniel Botea
Multumim si noi pentru inspiratie!