B12 Vital, vitamine pentru a trece de „astenia” de primavara

Ati auzit de B12 Vital? Cum sunt pasionat de Aloe Vera, am auzit prima data despre Vitamina B12 (Cianocobalamina) printre substantele active ale Aloei. Se stia despre aceasta vitamina ca este prezenta in ficat, peste, cascaval, oua sau lapte si mai putin in plante.

B12 Vital

Intre timp a fost demonstrata existenta Cobalaminei in plante ca Aloe Vera. De atunci am retinut ca Vitamina B12 este importanta pentru procesele dependente de enzime. Si mai ales in functionarea sistemului nervos.

Ati auzit despre B12 Vital?

Am mai citit despre B12 Vital la Oana Cuzino, pe care o urmaresc pentru informatiile sanatoase pe care ni le pune la dispozitie.

Am aflat ca suplimentul alimentar B12 „ANKERMANN” Vital se gaseste si-n Romania, in principalele lanturi farmaceutice.

Nu prea stiu eu germana, insa banuiesc de ce WÖRWAG Pharma, o firma cu o reputatie foarte buna in piata, i-a zis „ANKERMANN”. Suplimentul alimentar pe baza de Vitamina B12 poate fi o ancora pentru om. In cazuri de extenuare, oboseala sau lipsa a somnului, B12 Vital poate fi ancora de care sa te agati ca sa-ti revii.

B12 Vital este un supliment alimentar care nu contine gluten si nici lactoza. Nu contine conservanti, coloranti si nici substante de origine animala.

Alimentatia diversa si sanatoasa asigura Vitamina B12

Nu degeaba va spun eu Miercurea ca este bine sa mancam variat, cu toate gusturile si toate culorile. Asa ne asiguram ca avem o alimentatie diversa, care contine toate mineralele si vitaminele.

Ati vazut astfel de exemple la Miercurea fara carne, cand mananc de toate, mai putin carne. Adica nu duc lipsa de oua, branza sau lactate, produse care contin si vitamina B12. Daca nu ma credeti, uitati-va pe meniul din Ziua Internationala fara carne, sarbatorita ieri la Miercurea fara carne 🙂

Persoanele vegetariene sau vegane pot sa aiba deficiente de Vitamina B12. Mai mult, aceasta vitamina este necesara in cantitati suplimentare pentru gravide sau batrani. Si cei care spun ca mananca variat, insa foarte procesat, duc lipsa de vitamina B12. Ca sa nu mai spun ca in cazul unor probleme de santate sau dupa utilizarea medicamentelor vreme indelungata, asimilarea vitaminei B12 poate fi perturbata.

Vitamina B12 este esentiala pentru organism. Esentiala, in sensul ca nu poate fi sintetizata de organismul uman si trebuie asimilata din alimentatie. Am invatat acest lucru la cursul de nutritie si de atunci constientizez cat de importanta este alimentatia.

Lipsa unei alimentatii variate duce la lipsa vitaminei B12 si de aici la oboseala, extenuare, lipsa de concentrare sau anemie. A propos de anemie si astenie, s-ar putea ca astenia de primavara sa fie semnul lipsei de vitamina B12.

Cum ne dam seama de lipsa Vitaminei B12

Semnele cele mai clare ale deficientei de vitamina B12 sunt date de oboseala, lipsa de concentrare, furnicaturi ale mainilor si picioarelor sau probleme de echilibru. Gasiti aici toate simptomele.

Foarte inspirata mi se pare imaginea care descrie senzatiile de nesiguranta si alternanta starilor de bine si rau. Ca sa nu mai zic de astfel de zile cenusii, exact ca fondul gri.

gri cenusiu

Acum depinde de voi daca puneti astfel de stari pe seama asteniei de primavara sau incercati sa le ameliorati cu Vitamina B12. Despre vitamine v-am mai spus. Nu trebuie sa fiti laureati ai premiilor Nobel ca sa le simtiti efectele.

Spor revigorator!

Save

Save

Save

Save

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.