Nu este vorba de sistemul circulator sau despre bolile cardio-vasculare. Dar are legatura cu viata. De saptamana viitoare incep lucrari de anvergura la pasajele din centrul Craiovei care vor bulversa circulatia auto.
Circulatia deviata in centrul Craiovei
Va fi OK dupa ce se vor termina, insa grijile mele se refera la durata lucrarilor si la felul cum se va devia traficul. Durata preconizata pentru terminarea proiectului este de 2 ani si 4 luni. Sper din tot sufletul ca restrictiile de circulatie sa fie mai scurte, nu de alta, dar 2 ani de imbulzeala e prea mult.
Cam asa va fi deviat traficul.
Se pare ca nu va exista o banda pentru transportul public pe Calea Bucuresti. Tramvaiul va circula in aceasta zona doar de la Universitate la Ford si invers, urmand sa intoarca la Universitate, iar autobuzele vor ocoli pe diverse strazi si stradute.
Pentru ca mai avem de asteptat pana cand vom vedea rezultatele lucrarilor
- reducerea cu 10% a timpului de calatorie in oras cu tramvaiul,
- cresterea cu 5% a numarului de persoane care vor utiliza mijloacele de transport in comun,
- cresterea vitezei de parcurgere a zonei de la 20 Km/h la 60 Km/h,
sa speram ca stresul nu va fi mai mare decat beneficiile.
Pana atunci va propun sa nu va incruntati la semnele de circulatie care ne vor da viata peste cap. Ci sa vedeti latura sexy a acestora š
Circulatia amuzanta
Click pe imagine pentru marire si hlizire la circulatia amuzanta š
Spor rabdator!

Blogoltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera.
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei
Karla
:))
m-am prapadit de râs:))
Nostima povestioara…
mihaela
Foarte tare :))) Doamne, cata imaginatie a avut cel care a dezvotat poza
Daniel Botea
@ Karla:
Sper sa-mi amintesc semnificatia semnelor de circulatie cand o sa stau blocat in trafic š
Daniel Botea
@ Mihaela:
Asa am zis si eu š
Parchet Stratificat
Foarte amuzanta povestioara realizata cu semnele de circulatie.
O sa aveti o circulatie ca si in Bucuresti.
Daniel Botea
@ parchet:
Sa speram ca nu ne obisnuim asa si ca in cel mult 1 an sa ne treaca š
Karla
ho ho! Cred ca o sa rescrii istorioara de vrep nspe mii de ori si variante…:)) te tine si fantezia proprie:)
Daniel Botea
š
Daniela
Mie una nu prea mi se pare amuzanta traba asta, mai degraba cred ca sunt multi nervi pentru oameni. Eu asa cred…
Daniel Botea
Si eu ma astept sa fie nervi incepand de saptamana viitoare. Dar daca vad vreun semn ca astea, scap mai usor de ei š
Paco/EPA Systems
Salutare,
He he, simpatice semnele alea de circulatie, le stiam, dar tot au reusit sa-mi mai smulga un zambet ! In legatura cu circulatia…asta e. Trebuie si ceva sacrificii facute. Sa speram ca nu o lungesc prea mult si se incadreaza in termene. Si ce e mai important, calitatea lucrarilor, unde la fel sper sa faca ceva de calitate, nu ca de obicei, „las ca merge si asa”. Om vedea pe parcurs.
Numai bine si circulatie usoara !
Daniel Botea
@ Paco:
Avand in vedere ca sunt facute cu fonduri europene, ar trebui ca si calitatea sa fie europeana, iar termenele respectate.
Problema mea nu este cand termina lucrarile ci cand se termina restrictiile de circulatie.
Paco/EPA Systems
Pai…banuiesc ca in apropiere de terminarea lucrarilor, depinde cum or decurge acestea. Cum am spus si mai sus, om vedea pe parcurs. Sunt multe variabile in chestia asta si e cam greu sa ne dam cu presupusul.