In perioada aceasta cu mult „flu” si „social distance” majoritatea evenimentelor vor fi online. Influencer Marketing Conference nu putea sa faca exceptie, astfel ca pe 10 Noiembrie vom urmari de-acasa care-i treaba cu influencerii.
Care-i treaba cu influencerii
Am participat in vara la Craiova Business Club, un eveniment cu 2 tematici: blogging si influencer marketing. Eu am avut treaba cu blogosfera, insa despre influenceri am retinut cateva idei de la Razvan Jianu. Zicea Razvan ca poti sa devii influencer cand ai peste 500 de urmaritori. E ceva cu numarul asta, pentru ca si Facebook te lasa sa-ti faci pagina doar cand depaseai aceasta limita.
In principiu oricine are o comunitate constanta construita in jurul postarilor din social media poate fi considerat un influencer in bula sa. Mai departe discutia se poate purta despre micro-influenceri sau influenceri cu milioane de urmaritori. Si despre felul in care agentiile pot sa beneficieze de notorietatea influencerilor in scopuri de marketing.
Ei bine, subiectul influencerilor a fost atins in multe conferinte de social media. Acum insa este vorba despre o intreaga conferinta dedicata in exclusivitate subiectului influencer si a marketingului aferent.
Influencer Marketing Conference
Te incadrezi in urmatoarele activitati?
- Marketing Directors,
- Digital Marketing Managers,
- Content Strategy Directors,
- Social Media Marketers,
- Digital Planners,
- Product Marketers,
- Digital Innovation Managers,
- Content Marketing Specialists,
- Digital Copywriters,
- Marketing Operations Managers,
- Creative Directors,
- Content Creators,
- Influencer Marketing Directors,
- Talent Managers,
- Communication Directors,
- New Media Specialists,
- Independent Consultants,
- Advertising Specialists,
- PR Specialists,
- Journalists,
- Bloggers?
Atunci aceasta conferinta este si pentru tine. Nici termenul de influencer si nici cei de mai sus nu sunt inca in COR (Clasificarea Ocupatiilor din Romania). Insa marketingul cu influenceri este o tactica mai ales pentru viitor, asa ca ar fi bine sa-i intelegem mai intai subtilitatile.
De ce sa urmaresti o conferinta dedicata influencerilor
In primul rand ca sa intelegi mai bine fenomenul. Apoi pentru studiile de caz care-ti pot arata daca poate fi o cale de urmat pentru afacerea ta. Nu in ultimul rand pentru a fi la curent cu cele mai noi tendinte din Romania si din lume.
Speakerii sunt specialisti din tara si din afara, astfel incat exemplele luate in calcul sa fie cat mai relevante.
Vom primi informatii de la specialisti in comunicare, strategisti, oameni din agentii, artisti si promotori de branduri.
Cu aceste asteptari mi-am setat participarea la conferinta, ceea ce va doresc si voua. Pana atunci, cele mai proaspete informatii despre conferinta le gasiti pe pagina de Facebook InfluencerMarketingRo.
Spor participator!
Blogoltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera.
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei