SpringShop – magazin de magazine

Azi este despre SpringShop magazin de magazine online. Spun de la inceput ca nu sunt expert in ceea ce inseamna un magazin online. Astfel incat parerea mea va fi mai mult despre cum arata magazinul si mai putin despre functionalitate.

SpringShop magazin de magazine

SpringShop magazin de magazine

In primul rand imi place ideea unui magazin de magazine online ­čÖé Te prinzi rapid despre ce este vorba.

In general informatiile sunt bine sintetizate si nu foarte stufoase. Din punctul meu de vedere, e ok daca ajung din cateva click-uri la informatia de care am nevoie. Atunci mi se pare un site bun din punct de vedere al functionalitatii.

As insista insa pe modul de prezentare a site-ului, oprindu-ma la cateva neplaceri vizuale si de formulare. Pana la urma, in orice magazin prima impresie conteaza si trebuie sa fie una impecabila.

Inteleg ca site-ul este in constructie, dar daca ni se cere sa spunem ce ni se pare in neregula, asta voi face. Probabil ca experienta capatata la editura mi-a format anumite reflexe ­čÖé

  • Inca de la inceput am impresia ca header-ul ascunde ceva, ca n-am acces la toata informatia de pe pagina.┬áAceeasi senzatie si in Google Chrome si in Mozilla Firefox si in Internet Explorer.
  • Nu vad rostul continutului redundant pe aceeasi pagina. Am inteles din prima ca poti vinde online in 5 minute, nu cred ca trebuie spus de 2 ori, la interval de numai 5 randuri, acelasi lucru.
  • Probleme cu „╚Ö├«╚Ť-urile” in titlu. Din 3 browsere incercate, doar intr-unul imi afiseaza corect caracterele romanesti din titluri.

SpringShop

Probabil tot deformatie profesionala din vremea editurii, dar ma obosesc textele care nu sunt formatate „justify”.

Atentie la detalii!

Trecem de la formatare la formulare, unde „Fii gasit in Google” ma baga in ceata in loc sa ma lumineze. Acum sa nu se creada ca am vanat greseli, dar formularile cu Google mi-au mai sarit in ochi. „Google va sti care link sa il indexeze”. Probabil ca mai sunt si alte greseli de formulare, nu le-am cautat, dar in faza initiala a site-ului sunt inerente. Cred ca inainte de forma finala ar trebui o corectura amanuntita.

Din punct de vedere al sectiunilor site-ului, nu as scrie la rubrica Platforma despre preturile fixe, ci la rubrica Preturi.┬áDe altfel sectiunea Platforma mi se pare prea mare fata de restul sectiunilor care sunt „citibile” dintr-o singura privire si sunt OK asa cum sunt.

Eu unul prefer variante cat mai simple si cu incarcare rapida a paginilor, a propos de pagini statice vs. animatii. Dar este chestiune de gust.

Spor!

Particip cu acest articol la SuperBlog 2012.

2 Comments

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.