Daca ati vazut articolele despre Social Media Summit Bucuresti, Marta Usurelu gaseste de fiecare data o locatie deosebita. In 2019 a fost la noua Sala Dalles, in 2018 la Arcub si tot asa 🙂 De data aceasta a fost SMS BIZ CEC IN. Adica evenimentul a avut loc la Palatul CEC, o locatie impresionanta pe care va invit s-o descoperiti in imagini de la SMS Biz 2020.
SMS BIZ CEC IN in cateva idei
Am dat check-in in premiera in Palatul CEC. O locatie din secolul trecut in care am auzit informatii pentru viitor 🙂
Cum frate sa se intample asa ceva? Am strigat „frate” si am facut poza asta.
Pentru cine nu-i stie, de la stanga la dreapta sunt Fratele Butacu si Fratele Sora 🙂
Alex Grecu a prezentat evenimentul, a animat atmosfera si a preluat intrebarile din sala.
Sesiunea Digital Trends a fost deschisa de Mihai Bonca, Brand Architects.
Ne-a spus despre distrugerea creativa si despre stimulul suplimentar si necesar pentru evolutie. Disruptia vine din exterior. La dinozauri a venit de la un asteroid, nu de la un dinozaur mai puternic care sa-i distruga pe toti ceilalti.
Iulia Pencea, Nielsen Romania, ne-a explicat trendurile digitale cu ajutorul unor statistici interesante.
Lupta intre online si offline este rezultatul urbanizarii, aglomerarii si digitalizarii. Iar online-ul raspunde bine la „speed & convenience”.
Matei Stoicescu, Vodafone Romania, ne-a vorbit despre inovatiile Vodafone dar si despre reducerea amprentei de carbon.
A dat si un exemplu concret, cartelele sim se vor injumatati, injumatatindu-se astfel si consumul de resurse. A fost intrebat din sala ce parere are despre trecerea ciobanului Ghita la concurenta. Raspunsul a fost foarte clar: Vodafone sprijina reciclarea 🙂
Cristian Florea ne-a vorbit despre LinkedIn. Recunosc ca mi-a dat de gandit, deoarece nu prea il folosesc.
De exemplu am inteles ca un continut util in format text pe LinkedIn are o greutate mult mai mare decat pe alte retele sociale.
Marta Usurelu ne-a amintit cum l-a cunoscut pe Cristian Florea. Cand avea 16 ani a venit in tabara SMS Biz spunand ca vrea sa invete mai mult. Si a vorbit cu toti participantii. Adica peste 100 de persoane. La fel si in editiile urmatoare 🙂
The Visual Experience
Alexandru Ion, Food Panda, a dat sfaturi pretioase celor care sunt agasati de reclamele Food Panda de pe Youtube.
Daca dai click pe reclama si comanzi la Food Panda nu mai esti targetat. Adica nu mai vezi reclamele Food Panda 🙂
Cristian Botan ne-a vorbit despre social media de la Ambasada Suediei. Si ne-a spus ca echipei de acolo ii place sa raspunda la intrebarile urmartorilor.
Imediat dupa exemplele de la Ambasada Suediei a venit Lucian Mandruta. Cu un anti-exemplu de comunicare de la Ambasada Romaniei din Suedia.
A trecut apoi la evenimentul cu biciclisti care merg la mare si in diverse locatii. Apoi a explicat ce resurse social media a folosit pentru a creste un eveniment la care deja nu mai sunt locuri. A numit deplasarea „primul eveniment pentru sportivi cu burta”.
Millo Simulov, regizor de film, scenarist si producator, ne-a demonstrat ca un content care se consuma rapid, poate fi produs foarte repede daca ai instrumentele adecvate.
Acestea sunt acum online, disponibile tuturor.
Dupa atatea experiente vizuale, a urmat una culinara. Mi-a placut foarte mult kebun.
P.C. inseamna pui cu cartofi la cuptor. Si cu castraveti, alaturi de un sos alb foarte bun.
Cat de bun? Uite-asa 🙂
Am plecat la 5 dimineata de-acasa din Craiova ca sa ajung cu trenul la Bucuresti si ma cam razbise foamea. Dar a fost bun kebunul si m-am saturat 🙂
Ba chiar am baut si o cafea, a doua pe anul asta. In pauza am avut timp sa mai vorbesc cu oltenii din Diaspora. Adica craioveni, olteni si teleolteni care sunt prin Bucuresti 🙂
Video Experience la SMS BIZ CEC IN
Dupa masa am trecut la video. Mugur Patrascu, Screen Native, ne-a vorbit despre cei mai mici consumatori de social media si in special de video.
Ce se vede acum online pe Youtube, se vede deja in offline. Si a dat exemplu de la evenimentele 5Gang unde cei mici stiau toate versurile si melodiile.
Andra Gogan, online influencer, ne-a spus aproape tot despre TikTok.
Alin Stoica, Global Records, a evidentiat spusele despre TikTok cu tot felul de exemple si statistici.
De exemplu un clip video deja lansat poate fi crescut rapid cu influenceri TikTok, datorita algoritmului special al TikTok si usurintei cu care se creeaza continut.
Debate la Social Media Summit Bucuresti
Ultima parte a Social Media Summit Bucuresti a fost consacrata unui debate interesant. S-a confruntat continutul efemer si continutul „everlasting”.
„Efemerii” Arnold Vieru, Raisa Beicu si Georgiana Ionescu au venit argumente tineresti si moderne.
Echipa „everlasting” (Ana Maria Bajan, Diana Mihaila si Ciprian Susanu) a contraatacat cu exemple din experienta echipei.
Debate-ul a fost moderat de Radu Atanasiu.
Felicitari Marta Usurelu si echipa BIZ pentru un eveniment cu totul deosebit!
La final am facut o poza de grup cu Marta si cativa blogolteni.
Am fost mai multi, dar restul erau infiltrati printre participanti 🙂
Spor!
Update:
Am avut noroc sa participam la Social Media Summit Bucuresti. Pe urma s-au cam anulat toate evenimentele din cauza raspandirii coronavirusului. In Bucuresti deja se lucreaza de-acasa si lumea evita aglomeratia, in incercarea de a limita raspandirea Covid-19.
Revista BIZ a mai facut ceva, BizRemote, o sectiune dedicata companiilor in care cauta solutii si arata prin puterea exemplului ce fac marile si micile companii. Ce solutii gasesc, ce probleme au si cum putem trece mai usor peste momentul in care ne aflam.

Blogoltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera.
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei